עמוד הבית » מה קידום אתר בגוגל יכול להניב לכם? שבכלל לא ידעתם

מה קידום אתר בגוגל יכול להניב לכם? שבכלל לא ידעתם

צילום envato
בעלי עסקים רבים נרתעים לא פעם מקבוצת המילים: 'קידום אתרים'. אנחנו, כאנשי מקצוע פוגשים לעיתים קרובות בעלי עסקים הטוענים כי כל מה שצריך זה מוצר טוב והשאר כבר יבוא מעצמו. אלא, שבנינו, זה לא ממש נכון.

זאת אומרת, אין ספק כי קודם כל, בראש ובראשונה על כל בעל עסק לייצר מוצר טוב ואיכותי. אבל, זה לא משנה אם אתם מכינים את העוגות הטעימות בעולם או בונים את השולחנות היפים בעולם כל עוד אף אחד לא ממש שומע על זה.

חברה לקידום אתרים היא למעשה מערכת ההגברה שלך, כבעל עסק בעולם החדש. אמנם אנחנו לא יכולים להפוך את המוצר שלך לטוב ואיכותי יותר. אנחנו כן יכולים לעזור לך לספר את הסיפור שלך ולמכור בצורה טובה ואיכותית יותר.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על האופן שבו חברה לקידום אתרים יכולה לעשות את כל ההבדל, המשיכו לקרוא.

קודם כל, למה בכלל חשוב שיהיה לכם אתר אינטרנט איכותי?

  1. כי אנחנו כבר מזמן לא קונים רק מוצר: אם בעבר כל רכישה הייתה בגלל שאהבנו את המוצר או את הבגד של חברה מסוימת בזכות האיכות או המחיר שלה, היום, כל המחקרים מצביעים על כך שאנחנו קונים, יותר מהכול, את הסיפור העומד מאחורי המוצר. אנחנו כבר לא רוצים שהחברות הגדולות יגידו לנו מה לקנות. אנחנו אוהבים לעשות את המחקר בעצמנו. לשמוע למה היצרן בחר לעצב את הבגד בצורה מסוימת, או מה הוביל משפחה להקים עסק ביתי לייצור שמן זית? לא בכדי, הרשתות החברתיות הפכו לשופר של קניות בעולם החדש. כך שאין ספק כי קיים קשר הדוק בין תחזוקה של אתר אינטרנט איכותי למחזור המכירות שלכם.
  2. כי באינטרנט אתם יכולים להרוויח באמת : אתר אינטרנט לא רק נותן לכם פלטפורמה למכירה של מוצרים. הוא לא רק נותן לכם לשמור נתונים ולנתח את זהות הגולשים בחנות המקוונת שלכם. הוא מאפשר גם את זה כמובן, אבל יותר מהכול אתר האינטרנט עצמו הוא נכס דיגיטלי. מה זה אומר? אתר אינטרנט פופולארי יכול להכניס לכם כסף נוסף לכיס מעצם קיומו. ככל שלקוחות רבים יותר ייכנסו לאתר שלכם, כך תוכלו להרוויח כסף נוסף ללא כל מאמץ נוסף מצדכם.
  3. כי אתם רוצים לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם: מחקרים רבים כבר הוכיחו כי לוקח ללקוח זמן עד שהוא רוכש מוצר בפועל. יש כאלו אמנם, אבל הרוב הגדול של הלקוחות אוהב להיכנס לאתר ו- 'רק להסתכל'. היתרון הגדול של אתר אינטרנט איכותי הוא שניתן באמצעותו לשמר את הלקוחות שנכנסים לחנות האינטרנטית ולהוביל אותם צעד אחרי צעד אל עבר המטרה – רכישה באתר.

קידום אתר בגוגל, מביא לכם עוד לקוחות

בנינו, עם יד על הלב, מתי לאחרונה גללת את מנוע החיפוש ובחרת באתר שלא היה בעמוד הראשון במנוע החיפוש? תן לנו לענות במקומך, זה לא קרה מעולם. אנחנו, בני האדם, עצלנים מטבענו. כך שאנחנו מעדיפים, בוודאי בתוך העומס בו אנו חיים, לבחור באחת האפשרויות הראשונות שעולות במנוע החיפוש ולהמשיך הלאה.

התפקיד של חברת קידום היא להבטיח שאתר האינטרנט שלך יהיה במיקום גבוה במנוע החיפוש. הרי אנחנו לא רוצים שהלקוחות שלך ילכו לשום מקום אחר, אלא לדאוג שהם יכנסו לאתר האינטרנט שלך, ימצאו את שחיפשו ויבצעו את הרכישה או הטלפון אליך.

חברת קידום איכותית תנצל את ההכרות עם האלגוריתם של גוגל ותוודא שאף לקוח לא יחמוק מתחת לרדאר.