עמוד הבית » מופע השקה של נעה סגל – "בחגים"

מופע השקה של נעה סגל – "בחגים"

נעמה סגל צילום דין אהרוני

נעה סגל, 34, יוצרת, מתופפת ופסיכולוגית.

הוציאה אלבום ראשון בשם "הכל במקומו" בהפקת יהוא ירון לפני כשנתיים ובקרוב תוציא את אלבומה השני "הגוף זוכר" בהפקת יובל שנהר.

יש ניגוד מעניין בלהיות מתופפת, בצד האחורי של הבמה, ויחד עם זאת להיות כותבת השירים והמבצעת. זה הסיפור של נעה, שניגנה עם מיליון אנשים באינדי הישראלי (מארש דונדורמה, טרנטינה, אנטי שפע, נוריה ועוד) ובאותו הזמן טיפחה ושכללה את יכולות ההלחנה והכתיבה שלה,  שהפכה מדויקת וקולעת,ישירה ומספרת סיפור.

"בחגים" הוא שיר שנכתב מתוך תחושת בדידות גדולה, שסביב תקופת החגים הגיעה לשיא. "הפער בין המשפחתיות והחגיגיות לבין המקום העלוב שבו הרגשתי עם עצמי, והתזכורת של כל הטררם הזה של החג לכל מה ובעיקר מי שאיבדתי היו בלתי נסבלים. ברגעים האלה, העלובים והקשים באה המוזיקה ומצילה" מספרת נעה.

האלבום "הגוף זוכר" נכתב ברובו אחרי סערה ובתקופה פסימית, אך עם זאת מתוך חוזק, כזה שאִפְשר להתחבר לכאב ולהתמסר אליו, להסתכל למציאות הלא מושלמת בעיניים, תוך ביקורת עצמית, בין אישית וחברתית.

באלבום מנגנת הלהקה הקבועה של נעה: יובל שנהר, שהפיק את האלבום, מנגן גיטרות.

גיא גולדשטיין, איתו היא מנגנת עוד מימי התיכון, על הבס.

באלבום ישנם גם שיתופי פעולה עם מוזיקאים נוספים ומגוונים: קרני פוסטל, שמנגנת עם נעה בהרכב "אנטי שפע", על הצ׳לו וקולות, רועי חרמון (טיגריס, ארמון) בקלידים, ועומר לוז על סקרצ'ים.

הופעת השקת אלבום: לבונטין, 23.6, שעה 20:30