עמוד הבית » מופע חלום ליל קיץ בהתכתבות עם יצירותיו של האמן ראובן רבין

מופע חלום ליל קיץ בהתכתבות עם יצירותיו של האמן ראובן רבין

self portrait with a flower 1923 - Copyצילום: יחצ
חלום ליל קיץ הוא מיזם מחול צעיר וייחודי, המציע ערבי קיץ בסימן מחול, מוזיקה ואמנות – תחת קורת גג אחת, במהלך חודש ספטמבר 2022.

מוזיאון בית ראובן מארח את בהפקתן של גל כרמונה ומאיה קלרה בהרב, יכלול שלושה אירועים בהם מופעי מחול של כוריאוגרפיים ישראליים בעלי שם לצד יוצרים צעירים, הופעות חיות, הקרנות סרטי מחול, הקרנת וידאו ארט של האמן יוסף משיח על בניין המוזיאון, ומוזיקה חיה עם דיג'יי מתחלף בחצר המוזיאון.

עבודות המחול נוצרו בחלקן בדיאלוג עם יצירותיו של ראובן רובין המוצגות בחללי המוזיאון, במטרה לשקף שיח אמנותי רב-תחומי ובין-דורי. המופעים יתפרסו על פני קומות המוזיאון ויאפשרו למבקרים מעבר בין חוויות מחול ומוזיקה במדיומים השונים.

צילום: יחצ

במיזם יתארחו ויוצגו עבודותיהם של אומנים ידועים ובינלאומיים ביניהם;

יסמין גודר, הרקדנית זוכת הפרסים הבינלאומיים, וכלת פרס משרד התרבות הישראלי עבור "היצירה הטובה ביותר" לשנת 2015, תציג באירוע הפתיחה קטע מתוך עבודתה "סטראו". דור פרנק וטל אדלר אריאלי, שניים מהרקדנים המוערכים של להקת יסמין גודר, יופיעו עם מקבץ אשר נבנה במיוחד למוזיאון בית ראובן, המחבר בין היצירות הבולטות מהרפרטואר ומציג אותן בקרבה ואינטימיות חדשה.

בשמת נוסן המנהלת האומנותית של התוכנית להכשרת מורי גאגא, זוכת הפרסים והמלגות בארץ ובעולם, תציג את עבודתה "מה נשמה", בביצוען של שתי רקדניות עולות בשמי המחול הישראלי.

צילום:יחצ

כמו כן, יוצגו סרטי ארט ומחול, ביניהם זוכים ומועמדים בתחרויות ובפסטיבלים מובילים בעולם, ביניהם;

ALPHABETA  מאת היוצרת והכוריאוגרפית גל כרמונה והבמאי דילן יוסף שטרית, זוכה פרס OVF fest לשנת 2021, ומועמד לפרסים רבים ביניהם לפסטיבל Cinedans. As It Ends It Begins עבודתו של היוצר אור שרייבר, כוראוגרף היוצר בין היתר עבור להקת המחול הבינלאומית "בת שבע". השילוב הטבעי של אומנות-מחול-מוזיקה, והסינרגיה שבין הישן לחדש, יצרו את "חלום ליל קיץ" – חוויה תרבותית ישראלית מיטבית באווירת הקיץ התל-אביבי.

צילום: יחצ

A Midsummer Night's Dream

A modern art and dance project

יום שלישי 20.9 בשעה 20.00

  • הופעה: מה נשמה מאת בשמת נוסן. בביצוע שי קוקוי ונועה גרוניך
  • סרטי מחול:

ALPHABETA גל כרמונה ודילן שטרית

Natural Gesture שירה אלקובי

Packed בשמת נוסן

ENIVREZ VOUS ינעם צימבליסטה

  • דיג'יי: יותם אוהב ציון

מוזיאון בית ראובן, ביאליק 14 ת"א

רכישת הכרטיסים תתבצע דרך אתר המוזיאון:http://www.rubinmuseum.org.il/he/home/a/main/

עלות כרטיס 30 ₪

כניסה חינמית בהזמנה מראש ללקוחות דיגיתל, האירוע בשיתוף WIX