עמוד הבית » מופע מחווה ללהיטי ישראל באירוויזיון משנת 1973 ועד TOY

מופע מחווה ללהיטי ישראל באירוויזיון משנת 1973 ועד TOY

צילום יחצ
בית הספר למוסיקה ע"ש ג'ונתן ווהל, הקריה האקדמית אונו יוצא במופע מחווה מרגש ומשעשע ONOVISIN ללהיטי כל הזמנים של ישראל באירוויזיון משנת 1973 ועד TOY.

בעקבות ההצלחה הגדולה של המופע באולמות האקדמיים, יעלה ONOVISIN על בימת רידינג 3 מול הקהל הרחב,  במסגרת חגיגות האירוויזיון בישראל. המופע בהשתתפות חברי הלהקה הייצוגית – אמנים ויוצרים, סטודנטים לתואר ראשון, במוסיקה רב תחומית מבית הספר למוסיקה ע"ש ג'ונתן ווהל, בקריה האקדמית אונו.

ONOVISIN הוא מופע חי בליווי תזמורת ומשולבים בו סרטוני מעבר הומוריסטיים מקדימים, כנהוג בתחרות הרשמית. המופע לכל המשפחה ומתאים גם לילדים.

כל הלהיטים זכו לעיבודים חדשים של המנהל המוסיקלי שלי בינמן, בוגר בית הספר למוסיקה ופסנתרן בתאטרון  הלאומי הבימה. הניהול האמנותי, בימוי וכוראוגרפיה של עדינה פלדמן.

 

צילום יחצ

צילום יחצלבית הספר למוסיקה ע"ש ג'ונתן ווהל בקריה האקדמית אונו, בניהולו של המנצח ואיש החינוך ד"ר יהודה סומר כהן מתכונת ייחודית ויישומית, המובילה את הסטודנטים לפיתוח מקסימלי ומקנה להם את הכלים הנחוצים להשתלבות והצלחה בעולמות , בהם יש דרישה לאנשי מקצוע מוכשרים: השתלבות בתעשיית הבידור, בתחומי ההפקה והביצוע. אולפני הקלטות, משרדי פרסום, מוסיקה לפירסומות, למחזות זמר וכן הוראה במערכות החינוך המוסיקלי.

בסיס החזון להקמת בית ספר למוסיקה וסאונד, היה תפיסה אקדמית חדשה, המתייחסת אל מוסיקה כאל מקצוע לחיים. מאות סטודנטים ואלפי בוגרים יוצרים, מבצעים, אנשי סאונד והפקה בוחרים ללמוד מוסיקה במוסד האקדמי באונו, העומד בשורה אחת עם בתי הספר המתקדמים למוסיקה בעולם.

מכירת כרטיסים באתר.

הוספת תגובה

הוספת תגובה