עמוד הבית » מוצרי איפור לעונת החורף 2021

מוצרי איפור לעונת החורף 2021

טינט של קרליין צילום: שי פרנקו

שפתון במרקם גלוס

סדרת שפתוני ה-COLOR בעלי שפתון גלוס מבריק בשישה גוונים מיוחדים המעניקים ברק זוהר לשפתיים. השפתון מגיע באריזה נוחה לשימוש עם ספוגית מריחה, מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות.

הפורמולה החדשנית משלבת פיגמנטים טהורים וחזקים עם פניני קריסטל השומרים על גוון עשיר ומעניקים ברק מושלם. חומצה היאלורונית ומרכיבי טיפוח ממקור טבעי מעשירים את השפתיים בלחות, שומרים על מוצקות וגמישות ומעניקים תחושת רכות ונינוחות. הסדרה יוצרת את המראה המושלם של שפתיים מלאות, ללא תחושת דביקות, נזילה או גרימת יובש, כך שאת יכולה להנות מברק אולטימטיבי כל שעות היום והלילה.

ללא פארבנים * לא נוסה על בעלי חיים

ב-6 גוונים חדשים:

40 –  בגוון ורוד ביבי

41 –  בגוון ניוד טבעי

42 – בגוון סגול עדין

43 –   בגוון חום מוקה

44 – בגוון בורדו עמוק

45 – בגוון אדום נקי

גלוס Color Gloss צילום: טל אזולאי

מחיר: 39.90 ₪, לתכולת:7 מ"ל

נסיינית המערכת: סדרת הגלוס היתרון מגוון של צבעים אופנתיים, השפתיים יוצרות לוק מושלם לפנים, והתחלתי לקצור מחמאות, מומלץ לבדוק איזה גוון מתאים לבוקר או לערב ותעשה עבודה נפלאה.

Lip & Cheek Tint

מעניק לעור את גוון הנעורים המאופיין בוורדרדות קורנת, או במראה שזוף וקורן  – בנגיעות קלות ובתוך כמה שניות. הסוד של המאפרים המקצועיים מוגש לך באריזה קומפקטית ונוחה לשימוש, עם פורמולה עשירה בפיגמנטים טהורים של אדום או חום מוזהב, שמנים ממקור טבעי ומרכיבי לחות.

 נמרח בקלות על השפתיים והלחיים ומותיר גוון קורן וטבעי המשתלב עם כל גוני העור. מגע קל של קסם המאיר את הפנים ויוצר מראה משיי רענן ומלא חיוניות .

Lip & Cheek Tint טינט שח צילום: טל אזולאי

אופן השימוש:  לנער היטב לפני השימוש. לחיים: לפזר כמה נגיעות של צבע עם האפליקטור על הלחיים ולטשטש עם כריות האצבעות עד להטמעת הנוזל על כל אזור הלחיים. שפתיים: לפזר כמה נגיעות עם האפליקטור על השפתים ולטשטש עם כריות האצבעות עד לכיסוי מלא. ניתן לחזור על הפעולה כמה פעמים כדי לקבל גוון עמוק יותר.

מגיע ב 2 גוונים במגוון – ליפ טינט אדום וליפ טינט ברונזר.

מחיר: 39.90 ש"ח לתכולה 10 מ"ל

נסיינית המערכת: צבעים המתאימים לחורף, אני אוהבת את שילוב הצבעים של השפתיים והלחיים נותן מראה של הרמוניה בפנים, קל לשימוש, מרקם נעים בפנים ויוצר לוק מושלם.

אינסטנט ליפ פלמפר

מגיע במרקם גלוס שקוף ובאריזה קומפקטית עם אפליקטור רחב המעניק מריחה נוחה ומהירה – להשגת תוצאה מידית של שפתיים מלאות יותר, רכות וחושניות. נוסחת הגלוס מועשרת בחומצה היאלורונית הממלאת את אזור השפתיים בלחות, מחליקה קמטוטים ובשימוש לאורך זמן מסייעת להשבת הנפח הטבעי מהשכבות הפנימיות כלפי מעלה. מרכיבים נוספים בנוסחה כמו חומרי לחות, אלוורה ושמנים ממקור טבעי מחזקים את אפקט הנפח המיידי, מחליקים ומרככים את מרקם העור העדין ומונעים יובש.

הגלוס השקוף נמרח בקלות על השפתיים, אינו יוצר תחושה שומנית או דביקה, נספג בקלות, משפר את נפח השפתיים מיד לאחר המריחה ולאורך זמן – בשימוש קבוע. מתאים למריחה גם מעל שפתון צבע.

צילום: טל אזולאי

אופן השימוש:מרחי את הגלוס על שפתיים נקיות בעזרת האפליקטור. המתיני מספר דקות עד לקבלת מראה שפתיים מלאות יותר. להגברת המראה ניתן למרוח שכבה נוספת. ניתן למרוח את הגלוס גם מעל אודם צבע או גלוס רגיל כדי להשיג את המראה הנחשק. עלול לגרום לעקצוץ קל.

מחיר: 49.90 ש"ח לתכולה 8 מ"ל

נסיינית המערכת: פתרון איכותי לעבות שפתיים, בישראל מרבית הנשים אוהבות שפתיים בשרניות גם נערות ובמקום לעשות זאת בצורה פולשנית יש מוצר שיגרום לשפה להיות עבה. ת'כלס עושה את העבודה

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ  ובאתר קרליין