עמוד הבית » מוצרי הניקוי והטיפוח לשירותים

מוצרי הניקוי והטיפוח לשירותים

חברת אס סי ג'ונסון משיקה דאק סבון אסלה מוצק בתוספת אקונומיקה בניחוח ים מלבין ומחטא צלם אסף לוי
חברת אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת מוצרי הניקוי והטיפוח לשירותים דאק ומשיקה: דאק סבון אסלה מוצק בתוספת אקונומיקה בניחוח ים מלבין ומחטא.

סבון האסלה בתוספת אקונומיקה מעניק ניקוי יסודי בכל הדחה, מונע אבנית ומבשם את חלל השירותים למשך כל תקופת השימוש. סבון האסלה מכיל חומרים פעילים המסייעים לשמירה על היגיינת השירותים. ומספיק למספר רב של הדחות ומותיר את האסלה עם ניחוח רענן של ניקיון בכל תקופת השימוש.

סבון האסלה בתוספת אקונומיקה, מגיע בעיצוב ייחודי בצורת טיפה, ומנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. הסבון משלב את כל התכונות של הסבון האהוב של דאק, מעניק ניחוח עוצמתי מתמשך ומסייע לשמור על שירותים נקיים.

סבון אסלה דאק בתוספת אקונומיקה יצטרף לסדרה הסבונים הקיימת: בצורת הטיפה המציעה 5 מוצרים בניחוחות האהובים של דאק :  פריחה מרעננת, טרופי, הדרים, רענן וים. דאק סבון משלים את סדרת הניקוי לשירותים הנוזליים עם אותם ניחוחות מוכרים ואהובים.

אקונומיקה הינו מוצר הניקיון המועדף ע"י הצרכן הישראלי ולכן, השילוב בין הסבון אסלה לאקונומיקה הוא שילוב מנצח. מוצר דאק סבון אסלה בתוספת אקונומיקה הוא חלק מסדרה של מוצרים בתוספת אקונומיקה המוצעים לצרכן כמו: דאק נוזל אסלה בתוספת אקונומיקה שזכה במוצר השנה בקטגוריית האסלות לשנת 2019.

המחיר המומלץ לצרכן: 8.90₪.

את מגוון מוצרי "דאק" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה