עמוד הבית » סדרת Smart Tools של סולתם

סדרת Smart Tools של סולתם

סדרת SMART TOOLS של סולתם צילום יחצ
רשת "סולתם" מגיעה עם חידוש לתחום המטבח ומשווקת את סדרת כלי הבישול החכמים "SMART TOOLS" המביאה עמה בשורה מפתיעה וחדשנית לכל חובבי הבישול.

המטבח בעידן המודרני לא מיועד רק לשפים, וגם הטבחים הביתיים צריכים כלי עבודה נוחים, יפים ועמידים. סדרת SMART TOOLS של סולתם כוללת כלי עבודה מעוצבים יעילים אשר משלבים תכונות ומאפיינים של מספר כלים, וכך חוסכים מקום בארון.

כל הכלים בסדרה עשויים סיליקון בעל ציפוי Non-Stick, עמידים בחום עד לטמפרטורה של 220 מעלות, ומתאימים לימניים ולשמאליים כאחד.

המוצרים נמכרים במחירים שווים לכל כיס ובאיכות גבוהה. בין המוצרים בסדרה:

  • מצקת משולבת:

קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick. על גוף המצקת מצוינות שנתות סימון מידות: 30, 60, 90 ו-120 מ"ל למדידה קלה ונוחה, מפריד עשבי תיבול ב-4 גדלים שונים להפרדת העלים מהענף, ופיות מזיגה כפולות המתאימות לשימוש ביד שמאל. מחיר: 32.50 ₪

סדרת SMART TOOLS של סולתם
צילום יחצ
  • כף ניילון:

כף מדידה בעלת קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick. על גוף הכף מצוינות שנתות סימון מידות: 30, 60, 90 ו-120 מ"ל למדידה קלה ונוחה, וכן מפריד עשבי תיבול ב-4 גדלים שונים להפרדת העלים מהענף.

כף ניילון שחורה בשילוב סיליקון אדום 34 סמ מסדרת Smart Tools של סולתם.
צילום אסף אמברם

מחיר: 32.50 ₪

תרווד משונן:

תרווד משולב עם סכין. הכלי הוא בעל קצה משונן בחלקו לחיתוך קל ונוח של המזון. קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick.

תרווד ניילון שחור בשילוב סיליקון אדום 34 דמ של סולתם מסדרת Smart Tools.
צילום אסף אמברם

מחיר: 32.50 ₪

 תרווד עגול:

תרבד המשולב עם מגרדת בגוף הכלי לגירוד קל ונוח של שום, גבינה ועוד, ישירות אל תוך התבשיל. קצה התרווד משונן בחלקו על מנת לאפשר חיתוך קל ונוח של מזון, והוא עשוי מסיליקון גמיש המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non-Stick.

מצקת ניילון שחורה בשילוב סיליקן אדום 34 סמ מסדרת Smart Tools של סולתם. צילום אסף אמברם

מחיר: 32.50 ₪

  • כף פסטה:

כף ובה חורים בתחתית על מנת לסנן את הפסטה מן הנוזלים, פתח מידה להכנת מנה בודדת המאפשר להכין ולמדוד בדיוק את מספר המנות הרצוי, וכן מגרדת בגב הכלי לגירוד קל ונוח של שום, גבינה ועוד ישירות אל תוך התבשיל. קצוות הכלי עשויים מסיליקון גמיש, המתאים במיוחד לשימוש בכלים בעלי ציפוי Non- Stick.

כף פסטה ניילון שחורה בשילוב סיליקון אדום 33 סמ מסדרת Smart Tools של סולתם.ש
צילום אסף אמברם

מחיר: 32.50 ₪

  • משטח חיתוך דו כיווני:

קרש חיתוך רב תכליתי בעל סרגל באורך 22 ס"מ על גבי המשטח לחיתוך מדויק של הגודל הרצוי.

לקרש דוקרנים במרכז המשטח המסייעים למניעת תזוזה של המזון ולחיתוך קל ונוח. דפנות ה-Non-slip מסייעות ליציבות מרבית על גבי משטיח העבודה והוא בעל עמידות גבוהה בפני כתמים וריחות.

סדרת SMART TOOLS של סולתם
צילום יחצ

מחיר: גודל 24.6*32.6 – 34.5 ₪

גודל 31*41 – 54.5 ₪

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות

סדרת SMART TOOLS של סולתם .
צילום אסף אמברם

ובאתר האינטרנט: https://soltam.co.il/

הוספת תגובה

הוספת תגובה