עמוד הבית » מותג האופנה 'KIMOR'

מותג האופנה 'KIMOR'

צילום זוהר שטרית, לירז פיינמן איפור, פדור וישניאקוב שיער
השחקנית וכוכבת הנוער קים אור אזולאי הופכת ליזמית הראשונה בארץ שנכנסת לשותפות עסקית עם אתר האופנה TERMINAL X, הבוקר עלתה הקולקציה החדשה KIMOR באתר האופנה ותוצג לצד המותגים המובילים בארץ ובעולם.

לאחר שמותג הכובעים שבבעלותה זכה להצלחה, קים הרחיבה את העסק ויצרה שותפות עסקית עם אתר האופנה המכוונן  שבו תימכר בבלעדיות הקולקציה הראשונה של המותג שאשר בבעלותה- KIMOR.

קולקציית קיץ הכוללת כ-70 פרטי אופנה שעוצבו על ידי קים אור אזולאי, וצפי המכירות של הקולקציה עומד על למעלה ממיליון שקלים.

קים ידועה כפורצת דרך וסמן ימני של הדור הצעיר בכל הקשור לחדשנות ויזמות צעירה. העבודה על הקולקציה תפסה תאוצה בימי הקורונה.

צילום זוהר שטרית

האתר שופינג המוביל בישראל עם למעלה ממאה מותגי אופנה מקומיים ובינלאומיים ועם משלוח עד לבית הלקוח. שיתוף הפעולה בין האתר למותג KIMOR מתאפיין כחדשני, מהיר, טרנדי ובועט, ולכן החיבור החזק בין השניים מתבקש ויוביל לחדשנות בענף.

קים אור אזולאי: "אני מאד נרגשת לקראת עליית שיתוף הפעולה  וזה ללא ספק צעד משמעותי בהתפתחות שלי, כבוד גדול עבורי להיות חלק מאתר האופנה החזק בישראל, ולהופיע בו לצד המותגים המובילים בעולם. לראשונה בחיי עיצבתי קולקציה שלמה מהשלב הראשון  ועד האחרון, והייתי חלק מכל הדרך. זה לא מובן מאליו לדעת שבנות מכל הארץ ובכל הגילאים יבחרו ללבוש את החזון האופנתי שלי. חייבת לציין שזה היה אתגר גדול דווקא בתקופת הקורונה הנוכחית והמטלטלת בארץ ובעולם, הצלחנו להתגבר על כל המכשולים ולייצר קולקציה ללא פשרות".

מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק  TERMINAL X: "אנו מאוד גאים לקראת העלייה של קולקציית KIMOR  שתעלה הערב ותככב לצד מותגים מובילים ובינלאומיים באתר. קים היא שותפה עסקית מקצועית ונחושה שמבינה אופנה, מבינה טרנדים ובעלת יכולות מכירה מדהימות, לפעמים קל לשכוח שהיא עוד לא בת 18.

המותג משדר טרדניות וחדשנות ואנו צופים שהמכירות יעמדו על כמיליון שקלים. הקולקציה תציע מגוון רחב של מוצרי אופנה במחירים שווים לכל כיס וטווח המחירים ינוע בין 249.90-79.90₪. החיבור בין יכולות הייצור, האופנה והשיווק בין קים כמעצבת ואושיה מעוררת השראה, הולידה קולקציה של פריטים שכל אחת חייבת בארון שלה ומותאמת בדיוק לקהל הישראלי

מדובר בשותפות מנצחת ואנו שמחים לבשר כי זוהי רק ההתחלה וכי חתמנו עם קים על חוזה לשלוש קולקציות נוספות שאותן נשיק בהמשך. הקולקציה תימכר בבלעדיות "