עמוד הבית » רייבאן חושף את משקפי השמש – קולקציית קיץ 2019

רייבאן חושף את משקפי השמש – קולקציית קיץ 2019

RayBan ProudTo Belong Campaign
ממשקפי הטייסים האגדיים ועד למשקפיים מרובעים ואליפסות בחצי מסגרת בסגנון רטרו של שנות השבעים – משקפי המתכת יפים ופופולריים מאי פעם. גם העדשות פורצות החוצה וצובעות את חיינו בשלל אפקטים: דירוגי צבע, אפקט מראה בעל שני גוונים ועדשות שקופות וטרנדיות המבטיחות מבטים מכל מי שיסתכל עליהן.

דגמים בולטים:

RB1971 קרוי על שם השנה בה הושק הדגם לראשונה, הדגם החם של הקיץ חושף שילוב של זרועות מתכת דקיקה אך חזקה ואיכותיות יחד עם עדשות אוברסייז מרובעות בעלות שיפוע. להשיג בעדשות G15 האייקונים ובשלל עדשות קריסטל מדורגות.

RB3547מסגרת אובלית בסגנון שנות השבעים המשדרת הצהרה נועזת. להשיג בזהב קלאסי בעל עדשות ירוקות או כחולות, לצד מסגרת נחושת אופנתית, כסופה או שחורה עם עדשות מאט.

RB3697 Wings evolution האייקון הבלתי מעורער של שנות ה 80 חוזר העונה בגרסה נוספת וחושף עדשת מונו מרובעת חדשה ונועזת בגוונים מבריקים ועדכניים. מצוידות בזרועות מתכת עדינות ושטוחות וגשר אף כפול, עדשות המראה המדורגות והייחודיות בעלות לוגו "ווינגס" יוצרים מראה המשדר נוכחות ובטחון. להשיג בזהב מבריק, כסף, כחלחל-אפור או שחור.

RB4304הסגנון הצבעוני שב בגרסתו העדכנית והרעננה, עם הפגנת נוכחות מרעישה וטרייה צבעונית וטרנדית. הזרוע השקופה בהירה מבחוץ, כהה מבפנים, בסגנון חדשני ומלא אור. להשיג מבמגוון רחב של צבעים שקופים ועדשות בגוונים בצבע אחיד, כולל גווני כחול כהה וסגול כהה.

 RB3025' RB3689– זה לא באמת קיץ בלי גרסה חדשה אחת לפחות של הדגם שהוא הכי רייבאן שיש: משקפי הטייסים המקוריים חוזרים עם חידוש מגניב ומרענן ולוקחים את העיצוב שלהם לגבהים חדשים. גווני מאט מעטרים את זרועות המתכת האייקוניות וממסגרים עדשות אופנתיות מדורגות בעלות אפקט מראה וחדות גבוהה. לחלק מהדגמים נוסף עוד תחכום נועז של זרועות מתכת שטוחות ומודרניות וגשרון כפול ומעוצב. כשגוונים מטאליים קלאסיים מצטרפים למשקפיים מדורגים ועדשות Polar שקופות – הלוק שמתקבל הוא כולו ריי-באן.

 RB2140 ואם בדגמים אייקונים עסקינן, הרי שאי אפשר בלי גרסה חדשה ומעדכנת גם לדגם הוויפרר, תוך שהוא מככב בסצינת הפופ והקולנוע כבר משנת 1952, הדגם הקלאסי של רייבאן זוכה העונה לפלטת צבעים חדשה ועדשות קריסטל מדורגות ושקופות, למראה שכולו אמירה. שכבות צבע של אפור, אדום, כחול או חום מעל צבעי הוואנה ססגוניים.

RB – Wayfarer II – חותמים את סדרת דגמי Wayfarer עם גישה מלאת צבע. המשקפיים בעלי מסגרת אצטט הולמים במיוחד את צבעי ההוואנה החדשים ומגיעים עם עדשות מדורגות ססגוניות המחליפות צבע וזרועות שחורות עוצמתיות, למראה שכולו ריי-באן.

מסגרות ראייה

RX5377מסגרת שעושה את הופעת הבכורה שלה בעולם האופטיקה. בעלת פרופיל צבעים רענן, מראה מתוחכם ומסגרת דקה. העיצוב המקורי של ריי-באן חושף סגנון וינטאג'-מודרני. מסגרת שתי שכבות אופנתית שמשדרגת כל מראה בליווי פסים מתוחכמים או צבעי הוואנה עדכניים, לצד גרסאות נוספות בשחור קלסי.

RX6547קל יותר, יפה יותר וחזק יותר. דגם הממציא מחדש את המראה המטאלי, עם טוויסט טרנדי וסגנון מתוחכם. עדשות אובליות סולידיות המשדרות הצלחה משתלבות עם גימור עכשווי בגווני מאט וצבעים באיכות מושלמת. קיים גם בצבעי זהב מאט, כסף, אפור-כחלחל ונחושת, ופינות צבעוניות בשתי אופציות נוספות.

RX2185 – Wayfarer IIמעוגל וסימטרי, מודרני ורענן ומשחזר בהצלחה את המסגרת המוכרת של ריי-באן עם סטייל בלתי מתאמץ. בין אם הוא מגיע בשחור על-זמני או הוואנה קלסי עם שכבות צבע עליזות – המסגרת האייקונית הזו מותירה את חותמה בכל פעם מחדש.

 RX5370הזוויות הגיאומטריות מוסיפות טוויסט של תחכום למשקפיים האופטיים האיכותיים והרחבים בצורת משושה.

 

צילום יחצ חול

 

צילום יחצ
צילום יחצ

טווח מחירים: 900 ₪  – 550 ₪

להשיג בחנויות האופטיקה הנבחרות