עמוד הבית » מותג BAPE בשיתוף Reebok

מותג BAPE בשיתוף Reebok

צילום: יחצ
חברת הפיטנס העולמית Reebok חוברת למותג ההלבשה היפני BAPE ומשיקה שני זוגות נעלי סניקרס מלאים בסטייל, לנשים וגברים בעיצובים מיוחדים לדגמים המוכריםClub C ו- Instapump Fury.

A Bathing Ape (או בקיצור BAPE) הוא מותג אופנה יפני שהוקם ב 1993 ע"י האמן ניגו, מעצב אופנה יפני, מפיק ויזם באורה-הראג'וקו, יפן. המותג מתמחה בפריטי לבוש שונים השואבים השראה מאופנת הרחוב של שנות ה-90 ובשלל קולקציות צבעוניות ושיתופי פעולה ייחודים עם מותגים אחרים כמו בובספוג, דמויות קומיקס של מארוול, נינטנדו, DC Comics והלו קיטי.

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד יושקו שני זוגות נעלי סניקרס:

Club C– הנעל המוכרת מקבלת שדרוג מיוחד בדמות סמל כוכב המזוהה בכל נעלי BAPE על גפת הנעל, תוך שילוב עור לבן נקי עם תפרים מנוגדים בצבעי אדום וכחול. מלבד המיתוג הרגיל של reebok, סימוני "BAPE STA" מופיעים על תגי הלשון ובעקב.

צילום: יחצ חול

Instapump Furyהדגם החדש מעוצב בצבעי קמופלאז' ירוק, אדום וכחול, כאשר שני הנעליים שונות בצבעים זו מזו, בנעל אחת הצבע המוביל הוא כתום בעוד שבנעל השנייה הצבע המוביל הוא סגול. על כפתורי ה- PUMP מופיע סמל הקוף המפורסם של חברת BAPE.

שיתוף הפעולה בין שתי המותגים הינו טבעי ונדרש, לאחר מגוון שיתופי הפעולה הייחודיים של המותג REEBOK אשר סחפו את העולם ואזלו במהרה מין המדפים.

טווח מחירים: ש"ח 599.9 – 799.9ש"ח (מלאי מוגבל)

ניתן להשיג באתר הסחר https://www.reebok.co.il/he

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה