עמוד הבית » מחבקים באהבה את יתומי המלחמה

מחבקים באהבה את יתומי המלחמה

צילום: יואב רווח
הקרן "עטופים באהבה" (ICF) בשיתוף ארגון אלמנות ויתומי צה"ל משיקים את קמפיין הגיוס הגדול בישראל, החל מה-15.03 ועד ל-14.05, ומעניקים אפשרות לכל אזרח ואזרחית המדינה לעטוף את היתומים והיתומות באהבה וברוחב לב, ולתרום בכל קניה ברשתות המובילות עשרה שקלים בקו הקופה.

השבעה באוקטובר זעזע את החברה הישראלית כולה, ובמלחמת "חרבות ברזל" נותרו למעלה מ-900 ילדים יתומים מהוריהם. לראשונה בישראל, עשרות חברות מובילות במשק נרתמו למהלך גיוס התרומות הגדול למען יתומי המלחמה של קרן עטופים באהבה (ICF) וארגון אלמנות ויתומי צה"ל, ולמשך חודשיים ניתן יהיה לתרום בקו הקופה 10 ₪ למענם. בין החברות שנרתמו למהלך: קבוצת פוקס, קבוצת שופרסל, קבוצת בריל, וחברות נוספות. קרן עטופים באהבה (ICF), קרן חברתית ופילנתרופית שהוקמה על ידי בכירים מעולם התעשייה ובכירי ההייטק הישראלי וכל מטרתה היא תמיכה ביתומי המלחמה על מנת שיגדלו ויהיו לאזרחים בוגרים, עצמאיים ומצליחים בחברה הישראלית.

>>>בלעדי: סיפורה של ורד גליקסמן במסע אישי 

צילום: יחצ עטופים באהבה

 

ארגון אלמנות ויתומי צה"ל הוקם בשנת 1991 ופועל מתוקף חוק משפחות חיילים שנספו במערכה תש"י-1950, במטרה לחזק ולהעצים את האלמנות והיתומים, אשר שילמו את המחיר היקר מכל. הארגון מקיים מפעלים ופעילויות לאורך השנה, מייצג את האלמנות והיתומים למול בית המחוקקים והציבור הרחב, מספק תמיכה רגשית, חברתית, כלכלית, או כל תמיכה נחוצה אחרת.