עמוד הבית » מחפשים מזגן חסכוני? – מזגני תדיראן הם הפתרון עבורכם

מחפשים מזגן חסכוני? – מזגני תדיראן הם הפתרון עבורכם

צילום FREEPIK
משבר האקלים העולמי הוביל לכך שעונות השנה בישראל ובעולם מתנהגות באופן בלתי צפוי למדי. כך, גם בחורף הנוכחי במדינת ישראל חזינו בכמה שבועות רצופים מלאי שמש ונטולי גשם – תופעה מיוחדת שלא אירעה בעשרות השנים האחרונות.

למרות שהחורף הוא לא תמיד חורף בישראל, ושהעונה הגשומה היא פחות עקבית משהייתה, השימוש במזגנים הוא עדיין הכרחי ביותר. גם בזמנים בחורף שאין בהם גשם רב, עדיין קר מאוד, ורק שימוש במזגן בבתים מצליח לשבור מעט את הקור ולחמם את החדרים ואת הלבבות.

כאשר מדברים על מזגנים ופתרונות של מיזוג אוויר, ישנו מבחר גדול של מותגים וסוגי מזגנים שיכול להיות מעט מבלבל. ישנם מזגנים עיליים, תחתיים, מזגני VRF, מערכות מרכזיות ומיני-מרכזיות ועוד. המזגנים השונים הם בעלי טכנולוגיה שונה וכן בעלי רמת חיסכון אנרגטי שונה. בעבור ישראלים רבים, המזגן האידיאלי הוא כזה שמתפקד היטב בתנאי קור וחום וגם רמת צריכת האנרגיה שלו היא נמוכה.

מה הופך מזגן לחסכוני?

המשמעות של מזגן חסכוני היא שצריכת האנרגיה שלו היא קטנה יותר, ולכן חשבון החשמל החודשי שתקבלו הוא קטן יותר, בהתאם. מדובר בחיסכון שיש לו כמה יתרונות – קודם כל במחיר ההפעלה של המזגן ובנוסף לכך מבחינת ההשפעה הסביבתית של השימוש בו. ההבדל בין מזגנים חסכוניים יותר ופחות יכול להתבטא בפער של מאות שקלים בחשבון החשמל בכל שנה.

רמת החיסכון האנרגטי של כל מזגן נמדדת בדירוג אנרגטי, שאותו ניתן לראות לפני קניית המזגן. הציון הטוב ביותר למזגנים חסכוניים במדד זה הוא A, והציון הנמוך ביותר, עבור מזגנים בזבזניים, הוא G.

את רמת החיסכון האנרגטי קובעים פרמטרים טכניים שונים. ככל שהמזגן הוא בעל ציון גבוה יותר של דירוג אנרגטי, הוא צורך פחות חשמל ועלות הפעלתו נמוכה יותר. בין הפרמטרים השונים שקובעים איזה ציון יקבל המזגן הם כמות כוח הסוס של מנוע המזגן וכן האם מיושמים בו פתרונות טכנולוגיים נוספים שמקטינים את צריכת החשמל של המזגן.

מזגנים איכותיים וחסכוניים מבית תדיראן

אם אתם מחפשים כעת לקנות מזגן חסכוני, אמין ואיכותי – מזגני תדיראן הם בהחלט הפתרון הרצוי עבורכם. חברת תדיראן מציעה מגוון מזגנים חסכוניים ביותר בכל הגדלים והסוגים. החברה משקיעה מאמץ טכנולוגי רב כדי לפתח מזגנים יעילים וחסכוניים יותר. החברה מציעה מגוון סדרות של מזגנים –כמו Supreme, Solo, Joy, Alpha Pro ועוד. בנוסף, תדיראן מציעה גם פתרונות מיזוג יעילים בטכנולוגיית VRF. המזגנים החסכוניים של תדיראן מצוידים בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, שתואמת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביצועים ושל איכות.

כך תבחרו מזגן חדש לבית

מעבר לכך שמומלץ לקנות מזגן חסכוני, לפני שאתם בוחרים את המזגן הבא שלכם, חשוב ללמוד היטב את השטח. בחירת מזגן היא תהליך חשוב, והצלחה בבחירה תשפיע רבות על האקלים והאווירה בבית שלכם. כדי לבחור את המזגן הנכון עליכם לבדוק מהו השטח שאותו יהיה צרך למזג, היכן יהיה ניתן להתקין את המנוע של המזגן, האם מתאים לבית שלכם מזגן תחתי או עילי וכו'.

אם אתם לא בטוחים בדיוק מהם הצרכים שלכם בנושא זה, ישנם יועצי מיזוג אוויר שמתמחים במתן ייעוץ מקצועי לבחירת מערכות מיזוג אוויר בבתים ובמשרדים. לא תמיד מספיק לקבל ייעוץ בחנות בה אתם קונים את המזגן, ולכן ניתן לקבל ייעוץ אישי שכזה מאנשי מזגנים שעובדים בתחום. יועץ המיזוג יוכל להמליץ לכם גם על סדרת המזגנים הרצויה, מתוך המגוון הרחב של מזגנים חסכוניים מבית תדיראן.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה