עמוד הבית » מתים לנשנש חטיף, קחו נישנוש מזין

מתים לנשנש חטיף, קחו נישנוש מזין

צ'ונגו פופקורן צילום סטודיו עוף טוב
צ'ונגו פופקורן הוא סוג חדש של נשנושי שניצל טעימים, כיפיים, וקלילים שתצורתם החטיפית מאפשרת לצרוך אותם כחטיף או כנשנוש במגוון הזדמנויות במהלך היום

חטיפי שניצלים מתאים גם למי שמעדיפים לאכול אותם כמנה עיקרית בארוחה או כתוספת לסלט בארוחה קלה. גם באירוח לצד ירקות ומתבלים שונים, או כחטיף איכותי וטעים. ניתן  להגישו בצלחת או "לטרוף" אותו בלחמניה, לחטוף ביד או לשלב אותו כחטיף משביע ומזין להכנה מהירה בין פגישות הזום.

המוצר של "עוף טוב" מושק בסדרה של 2 ציפויים סופר קריספיים, וטעימים: בציפוי קלאסי ובציפוי מתובל, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט וללא סימון אדום.

מיטל טרזי, סמנכ"לית השיווק ב"עוף טוב": "מצאנו שהתקופה הנוכחית שינתה את סדרי ואופי הארוחות, ורבים מהצרכנים מחפשים פתרונות טעימים ומהירים למגוון ארוחות ובהזדמנויות מגוונות, אם כחטיף שאפשר לנשנש לאורך כל היום ואם כמנה עיקרית בארוחה. מיני חטיף עונה על הצרכים החדשים ומציע מוצר איכותי וטעים במרקם עסיסי וקריספי קל ומהיר להכנה, שקשה להפסיק לאכול".

השקת הסדרה הובילה בתוך 5 חודשים לגידול של 45% בקטגוריית מוצרי העוף הביתיים המוכנים לאכילה. בפרק זמן זה החברה  צמחה ב- 103% בתוך הקטגוריה וב- 26% בכלל קטגוריית המנה העיקרית. במהלך 5 החודשים בהם המוצרים על המדפים רשמה 42% קנייה חוזרת.

במוצריה ממנפת החברה את ערכי המשק החקלאי המאפשר את תהליך "השליטה הרציפה" הבלעדי לעוף טוב, במסגרתו כל תהליך הייצור מתבצע בבית אחד – עוף טרי שגדל בעמק. העוף הטרי מגיע למפעל במשק עצמו, בו מתבצעת הכנת המוצר. המוצר נכנס להקפאה מיד לאחר ההכנה כדי לשמור על כל הטוב שבמשק.

את שני המוצרים החדשים בסדרה, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 – 32.90 ₪.

המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות.

ביקורת המערכת: הילדודס שלי אוהבי צ'ונגו ועכשיו בטעם פופקורן,חטיפי השניצלים אני מחממת בתנור עם תפוח אדמה אפוי ולצד זה לקט ירקות, מאוהבים במנה הקלילה, טעימה ומזינה וכמובן נחטף הכול. זה אומר הכול.