עמוד הבית » מייקל קורס בקולקצייה חדשה בהשראת מנהטן

מייקל קורס בקולקצייה חדשה בהשראת מנהטן

צילום: יחצ
קולקציית הריזורט של בית האופנה מייקל קורס עוצבה וסוגננה עם מחשבה על העיר ניו-יורק כמרכז בינלאומי הממגנט ומחולל חדשנות, סטייל ' גלאם ושוקק חיים.

במקום אליו מתנקזות מגמות חדשניות מכל קצוות הגלובוס, דמיין המעצב האמריקאי את שעת השקיעה בטרקלין מלוטש הממוקם בלב מנהטן. רגע בו הכאוס הרועש של הרחובות מתפוגג אל תוך גורד שחקים המשקיף לקו הרקיע האייקוני של העיר. עם הדמדומים מתעוררות האפשרויות הזוהרות של ערב ניו יורקי קסום, הכולל סטייל אורבני וסקסי המייצר הזדמנות לביזנס, פלז'ר, או מיזוג של שניהם יחד.

בקולקציה החדשה ניתנה תשומת לב לשילוב של חייטות חכמה עם סריגים אלגנטיים, המוגשים בפלטה ניטרלית של גווני שחור, אפור ולבן עם נגיעות צבע של ורוד פוקסיה וירוק עז לצד הדפסי מונוגרמה. את הווייב הניו יורקי אפשר למצוא בפריטי מפתח במלתחה, כמו מעיל טרנץ' וחצאית מיני בטקסטיל שחור גלוסי, הדפסים על-זמניים בשחור-לבן, כמו גם שימוש באלמנטים מתכתיים וממותגים שמגבירים את הווליום מבלי לפגוע בקלאסיקה.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

בהתאם לקונספט, מייקל קורס כלל בקולקציה עיצובים מתוחכמים המתאימים לערב ארוך עם אופציה לגלישה עד השעות הקטנות של הלילה – ביניהם שמלת מיני מסריג ריב שחור עם פתחי קאט-אאוט באזור המחשוף, סט מונוגרמי של חצאית מיני, טופ קרופי ועליונית כפתורים קטנה בשחור וגוון אבן, או שמלת קולר באורך מידי עם מחשוף גב עמוק העשויה סאטן פליסה בגוון פוקסיה.

קו התיקים הנחשק התעדכן גם הוא ברוח קולקציית הריזורט, עם סדרת דגמים במראה אלגנטי על-זמני, מהסוג שיישאר רלוונטי שנים קדימה. הקו מציג אלמנטים מבוקשים כמו אבזמי לוגו, חוליות מתכת, טקסטורות קווילט ומונוגרמות בגווני פוקסיה, ירוק, לבן או שחור. באגף ההנעלה יש דגש על נעלי עקב בסילואטות נשיות, מוקסינים שטוחים, בלרינות ממותגות או סניקרס היי טופ על סוליית פלטפורמה תלת שכבתית של שחור, שקוף ולבן.

טווח מחירים: 290 ₪ – 2590 ₪

קולקציית הריזורט החדשה של מייקל קורס עכשיו בחנויות הדגל של המותג
ובאתר FACTORY54.CO.IL