עמוד הבית » מותג הספורט פומה משיק חנות מקצועית PUMA SELECT

מותג הספורט פומה משיק חנות מקצועית PUMA SELECT

חנות PUMA SELECT של קבוצת אירני ופקטורי 54 בקניון רמת אביב צילום: עמית גיון
פומה השיקה בקניון רמת אביב חנות קונספט ייחודית העוצבה בשיתוף פעולה עם קבוצת אירני עם הפרזנטורית נועה קירל

הייחודיות של החנות החדשה הינה בעיצוב מיוחד וראשון מסוגו, היוצא מהגדרות המותג. החנות מעוצבת כחלל לבן, מעוטר יצירת גרפיטי מרשימה המציגה את המבנים המזוהים של תל אביב אשר צוירו ע"י אמן ישראלי, מסך ענק המשמש כקיר הנעליים הראשי של החנות ואלמנטים עיצוביים מיוחדים המקנים לכל קולקציה עולם תוכן משלה. עלות הקמת החנות נעמדת בכמיליון דולר.

החנות המוגדרת בלשון המקצועית PUMA SELECT מציגה את קולקציות האופנה הגבוהות ביותר של ענקית אופנת הספורט ושיתופי פעולה בלעדיים ומיוחדים המגיעים לישראל בזכות החנות המיוחדת. כחלק מפתיחת החנות, קבוצת אירני קיבלו את האישור המיוחד לייבא את הקולקציות האקסקלוסיביות ביותר של המותג הנמכרות ב-80 חנויות בעולם בלבד – ליין CREAM אשר מציג קולקציות פרוגרסיביות עם מעצבי על כמו ג'ון אמברוז, רואיג'י ועוד.

יפעת אירני ונועה קירל צילום: רפי דלויה

פומה, מותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, חזרו לישראל במרץ 2021 בהובלת קבוצת אירני,מאז חזרתו לישראל, המותג מפעיל 3 חנויות דגל ומציג שיתופי פעולה מרשימים עם נועה קירל, קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל. לאירוע השקת החנות הגיעו בכירי פומה גלובל מארה"ב וגרמניה.בנוסף, לאחר השנה הטובה בקריירה שלה, נועה קירל ופומה מכריזים על המשך שיתוף הפעולה ביניהם.

נועה הפכה לפנים של המותג בקרב קהל הצעירים ולקחה חלק במספר קמפיינים בולטים מאוד שהגיעו עד הפלטפורמות הרשמיות של פומה בעולם. ישנה שביעות רצון והערכה לעבודה עם נועה מצד פומה ישראל והמותג הגלובלי, ולכן בהמלצת קבוצת אירני ומטה החברה בישראל, החליטו להמשיך את שיתוף הפעולה לשנה נוספת והמשך העבודה של נועה לקידום קמפיין הדגל הנשי של המותג SHE MOVES US ובנוסף, קבוצת אירני מרמזת על הפתעות גדולות ומעניינות בחיבור בין נועה למותג בהמשך השנה.נועה נמצאת ברשימת שגרירים מרשימה במיוחד של המותג פומה הכוללת את ניימאר, הראפר ג'יי-זי, כוכב הNBA לאמלו בול, דוגמנית העל וויני הארלו ורבים אחרים.