עמוד הבית » מי לקח חסות לתחרות מלכות היופי ?

מי לקח חסות לתחרות מלכות היופי ?

מועמדות למלכות היופי 2021 צילום: רפי דלויה
חברת לאונרדו המשווקת ומייצרת מכשור טכנולוגי חדשני לרופאים וקוסמטיקאיות השיקה את שנת 2022 כשנת הטכנולוגיה ומכריזה "הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מעניקה ומציעה פתרונות אסתטיים מתקדמים לכל אחת ואחד, בכל גיל ובכל דור".

לרגל ההשקה ובמסגרת חסות לתחרות מלכות היופי מזה שנה שניה, החברה ערכה לערב קוקטייל יוקרתי, את המועמדות לתחרות ומלכות יופי לשעבר מירי גולדפרב, יאנה קלמן, ילנה ראלף, נירית בקשי ועוד אורחת מיוחדת סיון קליין, לערב שכולו יופי של מלכות.

רוני בר הסביר על העידן הטכנולוגי אשר מאפשר לכל אישה, בכל גיל דור להיראות במיטבה. לדבריו:" החזון של לאונרדו להגדיר כל יום מחדש את תחום האסתטיקה בארץ ובעולם, באמצעות מערכות טכנולוגיות פורצות דרך"

צילום:רפי דלויה

החברה משווקת סדרת מכשירים מתקדמים להסרת שיער וטיפולי עור לפנים ולמרקם הגוף, בטכנולוגיית פטנט מיוחדת שמיטב הקוסמטיקאיות והרופאים בארץ בחרו לעבוד איתם.

ילנה כץ מלכת יופי 2005 מספרת "מאחלת למועמדות בימים הללו להשאר על הקרקע זוהי חוויה מדהימה אני שזכיתי כמעט איבדתי את ההכרה מההתרגשות והייתי עולה חדשה, לא חשבתי שאגיע לשם, אלוהים נתו לי כוחות, כל החיים לפניכן היופי לא משתנה עוד 20 שנה"

ימין איריס בר, ילנה כץ, רוני בר צילום: רפי דלויה