עמוד הבית » מי עדן בשת"פ עם ההתאחדות לכדורגל למוקדמות יורו 20024

מי עדן בשת"פ עם ההתאחדות לכדורגל למוקדמות יורו 20024

מי עדן במהדורה מיוחדת צילום: שירה יקואל
הושק שת"פ של ההתאחדות לכדורגל וחברת מי עדן, במסגרתו תמונות שחקני הנבחרת יתנוססו על בקבוקי המים של החברה, אחת מנותנות החסות של נבחרת ישראל וההתאחדות לכדורגל.

מי עדן השיקה במסגרת השת"פ עם ההתאחדות לכדורגל מארז של שישיית בקבוקי מים מינרליים 500 מ"ל ספורט, במהדורה מוגבלת. שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל יכלול הפצת כ-4 מיליון בקבוקים עם כוכבי נבחרת ישראל – אוסקר גלוך, מנור סולומון, ליאל עבדה, שון וייסמן, נטע לביא, תאי בריבו ורז שלמה – בפריסה ארצית ברשתות השיווק השונות. כמו כן, כל מי שירכוש מארז נבחרת ישראל של מי עדן, יסרוק את הקוד על הבקבוק או יחפש בגוגל "טעם הניצחון" וימלא את הפרטים, ייכנס להגרלה, שהזוכים בה ייהנו מטיסה זוגית ואירוח מפנק במשחק הנבחרת במוקדמות היורו באנדורה בנובמבר הקרוב.

צילום: שירה יקואל

שירי לוי, מנהלת שיווק, ההתאחדות לכדורגל: "השותפות ארוכת השנים שלנו עם 'מי עדן' מולידה יוזמות חדשניות. לקראת שני משחקי הנבחרת הבוגרת במוקדמות אליפות אירופה, בחרנו לקדם נושאים של צריכת משקאות בריאים, שמירה על אורח חיים ספורטיבי וכמובן אהבה גדולה לנבחרת ואפשרות להצטרף אליה גם במשחקי החוץ. אנחנו גאים בכך שתמונת שחקני הנבחרת תופיע על הבקבוקים ומקווים שזה יעודד צריכת שתייה בריאה ואת חיזוק הקשר בין האוהדות והאוהדים לנבחרת שמתמודדת על כרטיסי ליורו 2024".

צילום: שירה יקואל

יונתן צדוק , מנהל שיווק תחום קמעונאות וקפה בקבוצת מי עדן:  "אנו גאים להשיק את השותפות המיוחדת עם ההתאחדות לכדורגל במסגרת מוקדמות יורו 2024 ושמחים לשתף פעולה. במי עדן מאמינים בחשיבות הספורט וביכולתו לשנות ולשדרג חיים, ולכן אנו מתרגשים מאוד לשתף פעולה בפרויקט מרשים זה עם 4 מיליון בקבוקים במהדורה מיוחדת. אנחנו בטוחים שנוכל לשתף חוויית צפייה מרעננת ולתמוך בנבחרת ישראל בדרכה להצלחה".