עמוד הבית » מכשיר לבדיקת זיהום חללים בבית

מכשיר לבדיקת זיהום חללים בבית

סנסיבו, צילום: יחצ
סנסיבו, חברת ה-Climate-Tech הישראלית מתמחה בעולם בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לניהול חכם של מזגנים, לניטור וטיהור האקלים בחללים סגורים, משיקה את Sensibo Elements, מוניטור חכם וחדשני לניטור איכות האוויר בחללים סגורים כגון בתים, משרדים ומוסדות ציבוריים. המוצר החדש מצויד במספר חיישנים שמסוגלים לעקוב ולהזהיר מפני זיהום אוויר בחדר שבו הוא מוצב.

החללים פנימיים שאנו שוהים בהם עלולים להיות מזוהמים עד פי חמישה מהאוויר בחוץ. בנוסף, מחקרים מראים שאדם מערבי ממוצע מבלה מעל 90% מזמן החיים שלו בתוך חללים סגורים. המזהמים השכיחים בחללים סגורים הם חומרי ניקוי ביתיים וחומרי בנייןובנוסף,מזהמים שנכנסים לאוויר הבית שלנו מבחוץ כגון אבק ואבקנים וכן מזהמים שהם תוצרי לוואי של הנשימה האנושית (CO2) שבחלל סגור עלולים לעלות לרמות מסוכנות. שאיפת מזהמים כגון אלו עלולה לגרום למגוון השפעות שליליות ובעיות בריאותיות ובהן: אובדן מיקוד, עייפות, כאבי ראש חוזרים, גירויים בדרכי נשימה ובעור, אלרגיות, שיעול, התעטשות, בחילות, קוצר נשימה ובמקרים חמורים החשיפה לחומרים מסוכנים הקיימים באוויר הביתי עלולה גם להוביל לאשפוז.

Sensibo Elements הוא מוניטור חכם המתווסף לקו המוצרים של החברה ומאפשר לסנסיבו להציע פתרון מלא לניהול איכות האוויר בבית ובעסק. המוניטור פועל במקביל למוצרי ה-Smart AC של החברה לניהול חכם של מזגנים ולמוצרי טיהור האויר. ברגע שהוא מזהה רמות מסוכנות של מזהמים בתוך הבית, כגון ריכוזים גבוהים של VOCs, CO₂, PM2.5 ואתנול, הוא מתחבר למערכת ה- PureBoost,  האלגוריתם המבוסס על בינה מלאכותית ומפעיל את המזגנים ואת מוצרי טיהור האוויר בבית שנתמכים על ידי המערכת וזאת  על מנת שיגבירו את זרימת האוויר וישפרו את איכות האוויר ואת בריאותם של הנוכחים בחלל הסגור.

בנוסף, המערכת מחשב ונותן ציון מצטבר מדויק ועדכני לאיכות האוויר בבית ובעסק, תוך התייחסות לרמות של כל המזהמים הנוכחים בחלל בו הוא מוצב. המכשיר עוקב ומתריע כאשר רמת זיהום האוויר בחדר עולה באמצעות שינוי התאורה על גבי המוצר ובהתראה של האפליקציה. באמצעות המידע על הרמות הגבוהות של כל אחד מהמזהמים המנוטרים, מקבל המשתמש מהמערכת הנחיות כיצד לפעול על מנת להסיר את מקור הזיהום. בשילוב עם חיישני טמפרטורה ולחות המכשיר מאפשר להבין מתי החדר נמצא בסיכון גדול יותר, למשל לצמיחת עובש, או אם שוררת בו טמפרטורה גבוהה או נמוכה בצורה המסכנת את השוהים בו.

לדברי רן רוט, מייסד משותף ומנכ"ל סנסיבו: "סנסיבו ממשיכה לצמוח במהירות וגאה להשיק את Sensibo Elements, מוצר שבאמצעותו ניתן לנטר את איכות האוויר במקום בו אנחנו נמצאים מרבית הזמן. אין ספק שיותר משנתיים של מגיפת קורונה הגבירו את המודעות לנושא איכות האוויר בבית ובעסק ויותר אנשים מחפשים כיום פתרונות שיאפשרו להם לשלוט באיכות האוויר בסביבה הקרובה שלהם. Sensibo Elements מסתנכרן עם שאר המוצרים של סנסיבו, ובכך אנו מאפשרים לכל אדם לוודא שהוא חי בסביבה נקייה מזיהומים שאינם נראים לעין, אך משפיעים באופן דרמטי על הבריאות ואיכות החיים".

רן רוט מייסד משותף ומנכל סנסיבו, צילום: יחצ

המכשיר מגיע עם אינטגרציה מלאה לעוזרות האישיות Amazon Alexa ו-Google Assistant. המכשיר ניתן להרכבה על קיר, עם מעמד או על שולחן עבודה. הוא מתחבר לכל שקע בקיר ומתחבר בקלות לכל רשת WiFi ביתית.

מחיר: המוצר זמין לרכישה באתר החברה  במחיר מבצע של 549 ש"ח לצד הנחות של עד 50%  על כל ליין המוצרים של החברה במסגרת מבצע בלאק פריידי.

נסיינית המערכת: פתחתי את האריזה, הוצאתי את המכשיר חיברתי אליה את הכבל והכנסתי לחשמל, לאחר מכן הורדתי את האפליקציה של סנסיבו, נרשמתי הכנסתי סיסמא וקיבלתי הודעה במייל כניסה למערכת. הפעלתי את הכפתור הירוק של סנסיבו, סרקתי את הברקוד מאחור וניכנסתי לאפליקציה מערכת ההפעלה סרקה את החדר והתחלתי לקבל מידע על החלל שבו אני שוהה כל הערכים הקשורים לאויר ומזהמים נמצאים באפליקציה ובנוסף ישנו אישור עם החלל תקין וללא זיהום. בנוסף ישנם גרפים, אפשרות לשיתוף לכל מני מקומות ווצאפ, רשתות חברתיות ועוד .. אני יוכולה לשים את המכשיר בכל חדר לעשות בדיקה ולרשום באפליקציה את שם החדר. וכך יש יכולת שליטה על המצב הזיהום בחדר. כיום האנשים יותר מודעים לנושא זיהום ומזהמים כחלק מהכרותינו לצערי ממגפת הקורונה. השיח השתנה וניקיון בחללים הופך להיות בעל חשיבות רצינית. המוצר מעניין, האפליקציה נוחה וידידותית לתפעול השומרת על בריאות המשפחה חללים בהם שוהים תינוקות או אנשים אלרגים.

צילום: נעמה משיח כהן

הוספת תגובה

הוספת תגובה