עמוד הבית » מכשיר לגילוח "הגולגולים" בבד

מכשיר לגילוח "הגולגולים" בבד

teamery -pilo shaver צילום: באדיבות סטימרי
המותג השבדי נוחת Steamery המותיר את הבד ללא גולגולים ויוצר בגד חדש ולא מיושן המכשיר קל לשימוש ותוצאות מידיות נראות לעין.

Fubric Shaver- Pilo מכשיר גילוח חדשני המסיר את הכדוריות שמצטברות על הבד ומחדש את מראה הבגד. Pilo עוצמתי אך עדיין שומר על עדינות ומתאים לשימוש על כל סוגי הבדים והסריגים, כמו צמר, כותנה, סיבים סינטטיים וכו'. קל לנשיאה לכל מקום. מתאים לשימוש עד 50 דקות.

אחריות 12 חודשים

זמן טעינת סוללה : 5 שעות

צילום: סטימרי

מחיר לצרכן: 229 ₪

להשיג ברשתות המובילות: א.ל.מ,  מחסני חשמל, ביג אלקטריק וטרקלין חשמל וכן באתרי סחר מובילים כדוגמת עזריאלי , וואלה שופס, אולסייל ו'לסט פרייס'.

יבואן מוצרי חשמל Unico – בבעלותו והובלתו של ליאור ראובן ושל עופר גבאי, Steamery מותג יוקרתי המגיע משוודיה עם חזון ואמירה של שמירה על הבגדים לאורך זמן. בנוסף,מייצרים ומשווקים מוצרים לטיפול בבגדים כמו מגהצי קיטור ואדים, מכשירים לגילוח בגדים ומוצרי כביסה ואביזרים.

נסיינית המערכת: בחורף הבגדים מייצרים מעין "גולגולים" והמון סיבים קטנים שנגרמים עקב לבוש חוזר וסוגי הבדים כמו טרניגים, הבגד נראה מיושן ובעל מראה פגום. הפעם החלטתי לבדוק את מכסח "הגולגולים" האולטימטיבי ולראות האם באמת מראה הבד יחזור לקדמותו. המוצר הגיע במארז מפואר, אני בחרתי את המגלח בצבע ורוד, פתחתי את הקופסא ובתכולה היה המוצר מעין צורת ביצה , מברשת קטנה, כבל טעינה USB ספרון עם מידע על המוצר. לקחתי את המוצר הנראה במראהו כביצה למעלה יש לחצן הפעלה, לקחתי מעיל שאני מאוד אוהבת והתחלתי להפעיל את המגלח על בד כמו מכונת גילוח היכן שיש מעין " גולגלים" סיבים של בד באזור הידיים בעיקר, המכשיר באותו רגע לכד אותם והם נעלמו כלא היו, לאחר סיום המשימה שערך פחות מ 2 דקות המעיל נראה בלוק מושלם דנדש וראוי ללבישה. אני רוצה לציין לשבח את המכשיר, קליל מהיר קל לנשיאה לכל מקום, אומנם קטן תכל'ס גורף את כל המחמאות מבחינתי מושלם. ועומד בהבטחה. המוצר מגיע בצבעים שחור, לבן וורוד. צעד קדימה בטכנולוגיה.

צילום: נעמה משיח כהן

הוספת תגובה

הוספת תגובה