עמוד הבית » מייבש כביסה חיישני מותאם לימים קרים

מייבש כביסה חיישני מותאם לימים קרים

Beko צילום: יחצ מייבש כביסה DU9149SX0W
שימוש בארץ במייבש כביסה הוא לרוב בעונה הקרה שעלנו למצוא פתרון מהיר ויעיל לכביסה

מייבש כביסה בטכנולוגיית Optisense הוא בעל חיישני טמפרטורה ולחות מתקדמים מדגםDU9149SX0W . מייבש הכביסה מדגם זה הוא בעל קיבולת של 9 ק"ג וקונדנסור (מעבה).

הטכנולוגיה מייעלת את מחזור הייבוש הודות לחיישני לחות וטמפרטורה חכמים ומונעת את הצורך לנחש כמה זמן ייקח לייבוש הבגדים. בכך, ומסייעת בתכנון לוחות הזמנים, מאפשרת לבחור את רמת הייבוש של הבגדים, מייעלת את ניהול משק הבית שלכם ועוזרת לחסוך בצריכת אנרגיה. בנוסף, הטכנולוגיה כוללת חיישן אקסטרה חכם המזהה את עליות המתח ובכך מגן על חיי המייבש לאורך זמן על ידי ניתוקו מהחשמל בעת הצורך.

תוף הנירוסטה של מייבש הכביסה נקרא AquaWave, וזאת עקב צורת הגלים שלו המסייעת בייבוש עדין של הבגדים ושמירה על צורתם לאורך זמן וכביסות רבות. התוף מאפשר לבגדים לנוע בצורה חלקה ובקלות רבה ותורם לאפקט ערבוב טוב יותר, כך שמייבש כביסה זה מאפשר שמירה על הבגדים לאורך זמן. ההגנה על הבגדים מתאפשרת הודות לדפנות המייבש המיוצרות בצורת "S", המפחיתות את רטט המכונה במהלך העבודה ומאפשרות גם פעולה שקטה.

המייבש מאובזר בצג תצוגה דיגיטלי בעל 15 תוכניות לסוגי בד שונים, לרבות תוכנית Anti Creasing למניעת קמטים, תוכנית Gentle Care לשמירה על הטקסטורה והצבעים של הבדים, תוכנית אקספרס לייבוש מהירה לצד אפשרות נעילה בפני ילדים, טיימר השהייה של עד 24 שעות ונורית חיווי לניקוי המסנן.

מגוון מייבשי הכביסה של Beko ניתן להשיג אצל המשווקות ואתרי הסחר המורשים.

הוספת תגובה

הוספת תגובה