עמוד הבית » המיכשור החדש של לאונרדו משנה את המשחק בעולם הרפואה והקוסמטיקה

המיכשור החדש של לאונרדו משנה את המשחק בעולם הרפואה והקוסמטיקה

ועידה אסתטיקה של לאונרדו, צילום: נעמה משיח כהן
קבוצת "לאונרדו לאסתטיקה" ערכה ביום רביעי (06.09) במלון ווסט בנתניה את ועידת אסתטיקה ומציבה סטנדרטים חדשים בעולם המכשור הטכנולוגי לצד תוצאות מדוייקות קליניקות, רופאים וקוסמטיקאיות.

קבוצת "לאונרדו לאסתטיקה", הינה מותג בין-לאומי תוצרת כחול לבן, מהמובילים בתחום האסתטיקה הרפואית בארץ ובעולם, מאז שנת 2007.
הקבוצה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשור טכנולוגי מתקדם לרופאים, לקוסמטיקאיות ולקליניקות בטכנולוגיית היפר פולס ALT הנחשבת לטכנולוגיה המתקדמת והמהירה בעולם ומשמשת קהלים שונים ומגוונים, ב-24 מדינות.

בוועידה יתארחו מאות קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע מהמובילים בתחום האסתטיקה והשנה הקונספט שנבחר הוא מצוינות באסתטיקה לצד השקת COMBOLIGHT, מכשיר טכנולוגי מסדרת הדגל HYPER PULSE המאפשר עבודה מהירה ויעילה עם תוצאות מדויקות ואיכותיות יותר במטרה להשיג תוצאות יותר מדויקות וממוקדות.

מיכשור מסדרת HYPER PULSE צילום: נעמה משיח כהן

3 טכנולוגיות במכשיר:  
טכנולוגיית ALT – הטכנולוגיה החדשנית, בעלת הפטנט העולמי, אשר יודעת להעניק אינדיקציות פולשניות מתקדמות מבלי לפגוע ולייצר נזק                                  לרקמה.
טכנולוגיית LASER – טכנולוגיה אשר מספקת עוצמה גבוהה ומבטיחה תוצאות מדויקות
טכנולוגיית RF – טכנולוגיה אשר מספקת גלים אינטנסיביים ביעילות מבוקרת ובטוחה.

לדברי רוני בר מנכ"ל ויו"ר הקבוצה משתף כי תהליכי פיתוח הטכנולוגיות בא לענות על צורכי השוק ולאשש את מה שהמחקרים מוכיחים- "שילוב טכנולוגיות מעצים תוצאות" עוד מוסיף רוני בר – "מטרת העל של החברה בפיתוח טכנולוגיות היא תוצאות מנצחות ללא פשרות".

איריס בר מנכ"לית שותפה ומנהלת קלינית מדגישה מוסיפה:  "כחברה מובילה בתחום האסתטיקה והטכנולוגיות, החזון שלנו להמשיך לתת מענה ופתרונות לאנשי מקצוע בענפי הקוסמטיקה והרפואה, תוך שמירה על ערכים של יושרה, מקצועיות, חדשנות ושירות ללא רבב.

צילום: רוני ברק

בוועידה, במסגרת התוכן המקצועי, נערך פאנל מקצועי בהשתתפות ד"ר לוי אברהם, ד"ר יוסי טייב, איריס בר מנהלת קלינית של הקבוצה וגליה תורן חן בנושא עידן השילובים בין טכנולוגיות החדישות בעולם לצד הזרקות. בנוסף, קבוצת לאונרדו ממשיכה לאמץ ולחבק את השיתוף הפעולה עם ויצו מדובר על  תוכנית פעולה ארוכת הטווח שנבנתה עם המומחיות המקצועיות של ויצו ומטרתה לגייס את קהילת הקוסמטיקאיות בארץ וכך,  להעלות את המודעות לתופעת לא האלימות.

צילום: נעמה משיח כהן