עמוד הבית » ממרחי טחינה, נקניקיות בראטוורסט, מוצרי שיער על בסיס חימר

ממרחי טחינה, נקניקיות בראטוורסט, מוצרי שיער על בסיס חימר

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה צילום :יעל האן

ממרחי טחינה מתוקים

חברת אחוה, היצרנית בישראל של מוצרי חלוה, משיקה את סדרת הממרחים המתוקים שלה, מבוססי טחינה גולמית, בעיצוב חדש. הסדרה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, אליהם מצטרף גם ממרח חלוה. הממרחים משווקים בצנצנות נוחות במשקל 400 גרם, בכשרות מהדרין, והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. ממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, סידן, ברזל, הם אינם מכילים שמן דקל וחומרים מהחי ומתאימים לטבעונים.

כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד. חברת "אחוה" פיתחה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד ללא תוספת סוכר! מדובר בפיתוח המבסס את היתרונות של הקקאו על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (460 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות

נסיינית המערכת: לאחרונה בא לי לאכול מתוק, אך נזהרת מהכמות התחליף האולטימטיבי עבורי, טחינה מתוקה ללא סוכר. אני מורחת על חלה לצד תה ירוק ואלו רגעים מנחמים. נפלא.

נקניקיות בקר בראטוורסט

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות פרמיום חדשות, נקניקיות בראטוורסט – נקניקיות לצלייה בסגנון בווארי. הנקניקיות מכילות תערובת בשרים מובחרת מבשר עוף, הודו ובקר והן עוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. הנקניקיות מיועדות לצלייה במחבת או על האש, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן. הסדרה כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, ונקניקיות בסגנון אמריקאי, 100% בקר פרמיום על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. כל הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, בקוטר רחב במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-14-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק.

נקניקיות בראטוורסט צילום: Sell360pro

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 – 23 שקלים לאריזת 280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: חייבת לציין שאני לא מתחברת לנקניקיות, בני הבכור אוהב מאוד נקניקיות הוא לקח את החבילה הקפיץ במחבת, במקביל בישל תפו"א, הכין פירה לצד הנקניקיות ואמר שזו אחד הארוחות הנפלאות שאכל. שאלתי אך הנקניקיות? ענה: בא לי עוד …

סדרת שמפו ומרכך קרליין 10 חימר

הנוסחה המתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת בשילוב של חימר מטהר וטכנולוגית פרוטאין משי, המעניקה לשערך לחות הזנה ורכות. השמפו והמרכך החדשים מבוססים על פורמולה המועשרת  בחימר טהור, המסייע בטיהור וניקוי של השיער והקרקפת מלכלוך, שומנים והצטברות של חומרי עיצוב. הפורמולה מועשרת גם בוויטמינים C,E  וקומפלקס ויטמין B המחזקים את השיער ומרכיבי לחות המעניקים זוהר וברק לשיערך.

טיפול מושלם בכל חפיפה!

מוצרי קרליין, לא נוסתה על בעלי חיים.

שמפו ומרכך קרליין 10 צילום: טל אזולאי

מחיר שמפו ומרכך קרליין 10 חימר: 13.90₪, לתכולת: 700 מ"ל, ניתן להשיג  בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות.

( חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן).

נסיינית המערכת: שמפו ומרכך בעל גימור קטיפתי בשיער, מתאים לשימוש יומיומי קלאסה של מוצרים.