עמוד הבית » מעדניית שרולה בניחוח צרפתי

מעדניית שרולה בניחוח צרפתי

צילום דוד מויאל
מעדניית הבשר שנמצאת בירושלים מביאה את אירופה לירושלים, המקום כולו הוקם על טהרת המעדניות שקיימות בצרפת, עם עיצוב אירופאי של וטרינות ותאורה מיוחדת לצד אבנים ירושלמיות מחוץ למקום.

ללא ספק המקום האירופאי שלכם בירושלים. המעדנייה המיוחדת הזאת ניתן למצוא את הניחוח הצרפתי בכל מקום, בעיצוב, באווירה, בסידור הבשרים וכן אפילו בחיתוך הבשר.

במעדניית שרולה קיים קונספט מיוחד ושונה בנוף שאליו אנו רגילים, ניתן למצוא אזור ישיבה מעוצב עם שולחנות ואוויר ירושלמי, שם ניתן לבחור בשר היישר מהווטרינה במעדנייה  ולקבל את הבשר חתוך דק על גבי פלנצ'ה.

צילום דוד מויאל

במסגרת החוויה הקולינרית במקום ניתנת האפשרות לבחור את הבשר ולהזמין סטייקים שאותם מכינים במקום, הסטייקים מגיעים על מגשי עץ וכוס יין היישר למקומות הישיבה בחוץ, השילוב המיוחד בין האוכל הטעים לבין עיצוב המקום משרה קסם מיוחד וללא ספק נותן הרגשה של חול.

צילום דוד מויאל

כמו כן ניתן למצוא במקום מגוון נקניקים בסגנון צרפתי, סוגי נקניק שלא רואים בארץ בדרך כלל, כמובן שניתן לשבת במקום ולהזמין פלטות נקניקים במגוון סגנונות וטעמים.

לאפשר להגיד שכל מי שנכנס למעדנייה יזכה לחוויית קניה מדהימה, סידור מיוחד ומושקע, עיצוב ברמה גבוהה, אווירה מיוחדת ואוכל ברמה הגבוהה שיש, .