עמוד הבית » גם הגדולים צריכים, משכך כאבים נוזלי

גם הגדולים צריכים, משכך כאבים נוזלי

נובימול לפעוט ונובימול לילד הגדול צילום אפרת אשל
עם בוא החורף, עולה גם שכיחותן של מחלות החורף בקרב ילדים ועימן תופעות החום והכאבים וכמובן השימוש בתכשירים לטיפול בתופעות להורדת חום.

טיפטיפות נובימול, של חברת התרופות "כצט", הוא התכשיר המוביל בקטגוריה בקרב הורים לתינוקות ופעוטות עד גיל 3, לאור היתרון שבריכוז התכשיר. כך, נובימול, מרוכז פי שניים ביחס לתכשירים אחרים בקטגוריה ומאפשר מתן "מחצית" הכמות ביחס למתחרים – מה שבדרך כלל משפר את ההיענות לטיפול בקרב הקטנטנים ומקל על מתן התרופה. התכשיר מותר לשימוש מגיל לידה ומכיל 15 מ"ל.

בכדי לאפשר להורים להמשיך ליהנות מיתרון הכמות הקטנה של נובימול גם כשהילדים מעט יותר גדולים, החליטה החברה   על הרחבת המותג והשקת המוצר החדש – טיפטיפות נובימול לילד הגדול.

נפח הבקבוק של נובימול לילד הגדול (50 מ"ל) הותאם לילדים בגילאי 3-9, על מנת להספיק בצורה אופטימלית למשך מספר ימי המחלה, הממוצע בגילאים אלה. כמו כן, אריזת התכשיר מכילה מזרק גדול יותר בנפח של 5 מ"ל, המותאם לילדים ממשקל 8 ק"ג ועד 33 ק"ג.

המזרק המצורף כולל גם חידוש בלעדי – שנתות כפולות המאפשרות לזהות בקלות את נפח התרחיף הנדרש גם לפי משקל הילד , לנוחות ההורים. שאיבת התרחיף נעשית דרך פקק פטנט המקל על השימוש, מאפשר שאיבה הגיינית של התרחיף ומונע בזבוז התכשיר והטעם נשאר  מקורי בטעם תות ללא סוכר.

"נובימול" לילד הגדול אינו מחייב מרשם רופא, להשיג בבתי המרקחת. מחיר לצרכן 59.90 ₪.

ביקורת המערכת: ילדיי התאומים הורגלו לנובימול עוד בצעירותם, כאשר גדלו היה קושי בלתת להם כדור להורדת חום, החברה בהחלט עשתה צעד למען ההורים ילדיהם לתת מענה מהיר ועם הטעם המוכר שהם גדלו עליו תות. הכי נכון וכמובן שלא נצתרך.

הוספת תגובה

הוספת תגובה