עמוד הבית » ארוחת בוקר קלילה ללא חלב

ארוחת בוקר קלילה ללא חלב

סדרת יורידג שילוב של יוגורט ופורידג של יופיקס צילום חגית גורן
חברת "יופיקס" סטארט-אפ ישראלי עטורי פרסים, המפתחת תחליפי חלב מן הצומח, פיתחה לאחרונה עבור השוק הבריטי סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג YO'RIDGE - THE REAL FOODISTS

סדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט  (Yogurt) ודייסה (Porridge), המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי. המוצרים מאופיינים במרקם קצת יותר סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל ובכך  מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים או לארוחת בוקר קלה ומזינה.

הסדרה כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, בטעמים שונים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד – קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות.

אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות מה שנותן להם מרקם ייחודי ועוזר למוצר להיות עשיר ומזין. יורידג' הינו מוצר CLEAN LABEL, מבוסס דגנים אשר גידולם הנו בר קיימא.

יופיקס היא חברת סטארט-אפ ישראלית שיזם ופיתח רונן לביא, הראשונה במיזמי חממת THE KITCHEN של קבוצת שטראוס. החברה בעלת טכנולוגיה ייחודית מייצרת את מוצריה במפעל החברה בנתיבות. לאחרונה החלה החברה לייצא את סדרת YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS והם נמכרים בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון. לאור ההתקבלות הטובה, המוצר עתיד להימכר גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם. 

להשיג בחנויות שופרסל גרין.

ביקורת המערכת: היוגורט ללא חלב,קשה להאמין, אין בכלל תחושה שהמוצר טבעוני ואינו עם סוכר למרות שלפי הטעם יש בו מתיקות מעודנת, הגרגירים בקרקעית היוגורט שיבולת שועל נותן טאצ' בטעם ובשובע. מתאים לכל בני הבית מילדים ועד מבוגרים והכי חשוב בריא .ממש אהבתי.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה