עמוד הבית » המעצבת חנה מרילוס פותחת סטודיו חדש ומרהיב

המעצבת חנה מרילוס פותחת סטודיו חדש ומרהיב

חנה מרילוס צילום אלמוג גבאי
מעצבת האופנה החרדית חנה מרילוס, מגיעה ללב סצינת האופנה התל אביבית, המעצבת פותחת סטודיו חדש ומרהיב ומשיקה קולקציה חדשה ל-2020.

חנה מרילוס (31) מעצבת האופנה החרדית שזוכה לשבחים בחו"ל, חוגגת את פתיחת השנה החדשה, עם סטודיו חדש ומרהיב בתל אביב וקולקציה חדשה המזוהה עם כתב ידה המיוחד של המעצבת.

הקולקציה החדשה לשמלות ערב ושמלות כלה מונה כ 14 דגמים בהשראת הטבע שבא לידי ביטוי בטקסטורות ובחומרים. הטרנד של המראה החיוור , גוון הפודרה והגזרות הקלאסיות הם הטרנדים שאליו המעצבת התחברה ובא לידי ביטוי בדגמים.

הקולקציה כולה מורכבת מבדים טבעיים וחומרים שבאים מהטבע.

חנה מרילוס מותג יוקרה קוטור חוצה גבולות המשלב צניעות וחסידות יוצאת דופן המתמחה בערבוב בדים צנועים, רכים ונשיים באיכות גבוהה עם דגש ניכר בעבודת רקמה ובעבודת יד.

חנה מרילוס
צילום אלמוג גבאי
חנה מרילוס
צילום אלמוג גבאי
חנה מרילוס
צילום אלמוג גבאי
חנה מרילוס
צילום אלמוג גבאי
חנה מרילוס
צילום אלמוג גבאי
חנה מרילוס
צילום אלמוג גבאי

חנה מתחזקת קשרים נרחבים עם מגזרים שונים ומעצבת לא רק למגזר החרדי והדתי, תחת טרנד ה"צניעות" שבא לידי ביטוי גם בעיצוב נקי, קלאסי ואלגנטי. הסטודיו של חנה אף חוצה גבולות, עובד מחוץ לישראל ואף זוכה לשבחים במגזין  Harper's Bazarומגזינים נוספים.

חנה נולדה בבלגיה השישית מבין 10 ילדים, בת למשפחה דתית. כשהייתה בת 12 עלתה לישראל עוד בהיותה ילדה, גברה חיבתה של חנה לחומרים ולבדים כשעיצבה בגדים לבובות שלה ובשיעורים הייתה מאיירת שמלות. לימים אחרי שקיבלה הצעה מחברתה הקרובה לעצב שמלת כלה, פרצה חנה במגזר פתחה סטודיו וכך החלה את דרכה בתחום האופנה.

טווחי מחירים: שמלות ערב להשכרה החל מ 2,500 ₪ , תפירה אישית להשכרה 13,500₪ , קנייה החל מ 17,000 ₪ .

שמלות כלה – השכרה החל מ 10,500 ₪ , קנייה החל מ 17,000 ₪ .

ניתן להשיג בסטודיו החדש של המעצבת