עמוד הבית » קולקציית אביב/קיץ של המותג הצרפתי PAULE KA

קולקציית אביב/קיץ של המותג הצרפתי PAULE KA

המותג הצרפתי פולקה למילוס צילום יחצ חול
בקולקציית ריזורט 2020 הקולקציה עוברת מפריז לדרום צרפת – פריטים המוארים בגווני האזור. ליין הריביירה מציע פריטים פסטליים ונוצצים באור השמש או בגווני פרג בהשראת חזיתות הבתים של פרובאנס, צבעי אבן, פסטל ונוצצים למיניהם, מפוזרים על גבי בלייזרים והג'ינס עובר עיבודים מעניינים.

הליין האלגנטי מציג חליפות גבריות, חולצות צווארון מכובסות, מעילים עם חתכים, גזרות בפסים גרפיים העוטפים את אזור החזה והירכיים ולאור שקיעה – שמלות ארוכות מרופדות עם קפלים מנוגדים מושלם לערב בקזינו של מונטה קרלו.

paule ka אביב קיץ 2020

לקראת אביב-קיץ 2020, המותג מציג מלתחה בהשראה של מנהטן ושדרותיה הבלתי נגמרות מסוהו לצדו המזרחי העליון, בעקבות צעדיה של קארי ברדשאו ושלושת חברותיה הטובות ביותר, סמנתה, מירנדה ושרלוט. תחת הנחייתו היצירתית של מקסימה סימואנס, פאולה קה מלבישת נערה צרפתייה בחיפוש אחר ריגושים שעברו בירושה משנות התשעים, האם היא מכורה לאופנה או ילדה עובדת, קלאסית או סקסית.

ריזורט פולקה למילוס ז'קט ורוד בייבי מכנסיים ורוד בייבי
צילום יחצ חול

לשעות היום אלה מכנסיים מתרחבים, חליפות מכופתרות, פריטים במראה גיאומטרי, חצאיות כותנה, שמלות קוקטייל וסריגים בצבעים קוסמטיים, שפתון אדום, סומק ורוד או כתום. אקארד עוטף סגור על ידי רוכסנים, בגד גוף בצבע אנטומי הבונה צללית דינמית יחד עם כותנה סרוגה, שמלות או רשת ויסקוזה.

ריזורט פולקה למילוס ז'קט שחור פסים דקים לבנים מכנסיים
צילום יחצ חול
ריזורט פולקה למילוס טי שירט פרחונית מכנסיים אדומים
צילום יחצ חול

הערב סקסי מתמיד. נצנצים, סאטן משי או קרפ סאטן, ראפלס ואפקטים אופטיים בשחור לבן. חומרים מנוגדים היוצרים אנרגיות וכן חצאיות קפלים מודפסות כמו שיש, אחרות מרופדים בנוצות. מחשופים מתרחבים וחליפות סרבל שהנשים לובשות כמו טוקסידו: המלתחה האידיאלית לחקור עמה את העיר שלא ישנה לעולם.

המותג הצרפתי פולקה למילוס
צילום יחצ חול

טווח מחירים: 500 ₪ – 5000 ₪

מידות: 36-46 / S-XL

להשיג בלעדית בבית האופנה Millos,

אתר- https://millos.co.il/he/