עמוד הבית » מעצב העל, ראלף לורן, מציין 20 שנה לתוכנית PINK PONY

מעצב העל, ראלף לורן, מציין 20 שנה לתוכנית PINK PONY

פולו ראלף לורן לפקטורי 54 פינק פוני מכנסי גינס 849 שח צילום חול
לקראת חודש המודעות לסרטן השד, החל בחודש אוקטובר משיק ראלף לורן את קמפיין More Conversations, More Love"” הכולל את קולקציית PINK PONY עם פריטים במהדורה מוגבלת. ההכנסות ממכירת הפריטים יועברו כתרומה לעמותת אחת מתשע בישראל.

למעלה מ- 30 שנה בית האופנה ובראשו המעצב ראלף לורן מחויבים להעלאת המודעות במאבק בסרטן. בשנת 1989 לאחר שחברתו הקרובה ועורכת האופנה בוושינגטון פוסט, נינה הייד, אובחנה כחולה בסרטן השד, התחייב ראלף לורן למקד את מאמציו הפילנתרופיים בשיפור הטיפול הניתן לחולים במחלה, בגיוס תרומות למחקר ובהעלאות המודעות הציבורית.

פינק פוני חולצת פולו 590 שח
צילום חול

בין פעולותיו הרבות הקים לורן את מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד בג'ורג'טאון, לומברדי.
בשנת-2000 נוסדה יוזמת PINK PONY (הפוני הוורוד), התוכנית הפילנתרופית העולמית של החברה המוקדשת להוביל את המודעות למלחמה בסרטן. משימתה של היוזמה היא לצמצם פערים בטיפול בסרטן, להוביל את המאבק למציאת תרופה ולסייע להבטיח טיפול איכותי.

חולצה 290 ש"ח
צילום יחצ חול

ב- 2003 הוקם מרכז ראלף לורן לטיפול בסרטן בשותפות עם מרכז הסרטן המוביל במדינה- 'ממוריאל סלואן קטרינג' בניו יורק במטרה לצמצמם פערים בריאותיים ולספק אבחון וטיפול לכל מי שזקוק לכך.

עשו לנו לייק בפייסבוק

השנה, במלאת 20 שנה ליוזמת ה-PINK PONNY וכדי לחגוג ציון דרך משמעותי זה, החברה מציגה לראשונה את קמפיין “More Conversations, More Love”

טי שירט 349 ש"ח
צילום יחצ חול

כוכבי הקמפיין הם שורדי סרטן, 30 איש מרחבי העולם שחולקים את המסע האישי שלהם כדי לעורר דיאלוג על ריפוי, תקווה, הישרדות וכיצד האהבה היא שפה אוניברסאלית.
ביניהם ניתן למצוא את זוכה מדליית הזהב האולימפית חמש פעמים נתן אדריאן, המעומדת לשעבר לממשלת מרילנד וקונגרס מאיה רוקימור קאמינגס, השחקנית והזמרת הקוראינית קריסטל יונג ורבים אחרים.

טי שירט 290 ש"ח
צילום יחצ חול

הקמפיין הייחודי כולל השקת קולקציה המורכבת ממבחר פריטים של בית האופנה המיוצרים במיוחד בפלטת צבעים נקיים של ורוד, כחול נייבי, לבן ואפור.

100% מההכנסות של חולצת הטי-שרט הורודה עם הסלוגן LIVE/LOVE ו- 25% ממכירת יתר הפריטים בקולקציית PINK PONNY ייתרמו לעמותת אחת מתשע בישראל.

עמותת אחת מתשע היא גוף ללא כוונת רווח, היא אינה נתמכת ע"י הממשלה ומתקיימת מתרומות בלבד. פעילותה העיקרית של העמותה בקידום המודעות לסרטן השד והחשיבות בגילוי המוקדם

של המחלה. מדי שנה מצטרפות 5,400 נשים למעגל החולי. העמותה מעניקה ליווי ותמיכה לנשים שחלו בסרטן השד ולבני משפחותיהן ופועלת לשינוי מדיניות חקיקה בישראל.

הפריטים יימכרו באתר פקטורי 54 החל מה –https://www.factory54.co.il/designers/polo-ralph-lauren

הוספת תגובה

הוספת תגובה