עמוד הבית » מקומי – האתר המוביל לחדשות המקומיות

מקומי – האתר המוביל לחדשות המקומיות

צילום FREEPIK
האתר מקומי מביא אליכם את כל חדשות העיירה, הפעילויות , העדכונים החשובים והנדלן באיזור בו אתם גרים. בחיפוש אחר מידע מקומי- הגעתם למקום הנכון.

כמות התושבים בישראל  היא 9.354 מיליון אנשים נכון להיום, ואם אתם נמנים בקרב אזרחי ישראל אולי תרצו לדעת את כל החדשות הכי מעניינות ורלוונטיות לחיים באיזור הספציפי בו אתם חיים, כל העדכונים על אירועים, פעילויות , הקהילה ועוד מגוון נושאים.

בין המדורים השונים תוכלו למצוא כל דבר החל מרכילות וחיי הקהילה ועד לנדל"ן ועסקים.

אז מה קורה באתר מקומי?

באת מקומי אותו מפעילה חברת "עט תקשורת", צוות כתבים מיומן מביא אליכם שלל מדורים אשר יענו על כל הצרכים שלכם כתושבי הערים והמושבים בישראל. סקרנו את הכתבות המגוונות אשר עולות מדי יום לאתר והבאנו לכם את התמצית של כל מה שתצטרכו לדעת.

האתר מחולק למדורים לפי האיזורים השונים ומתעדכן באופן יומי בחדשות השונות בהתאם לאיזור בו אתם גרים.

הקהילה

עדכונים שוטפים על כל מה שצריך לדעת בתחום הקהילה של האיזור שלכם , הקהילה מורכבת מכל גווני האוכלוסייה הישראלית, ביידיש יש שיגידו כי מדובר בשעטנז, מרקם של לא מעט קהילות חרדיות, על הרצף הדתי ,אורתודוקסים, קונסרבטיביים,  ערבים עם  יהודים ,וחילוניות המתגוררות זה לצד זה. במדור הקהילה באתר המקומי של גדרה תוכלו למצוא את כל הפעילויות הרוחשות בעיר או המושב או הקיבוץ שלכם, בין אם מדובר בבדיקות קורונה ובין אם אירועים חברתיים, תנועות הנוער, החוגים והפנאי.

תרבות ופנאי

המדינה  משקיעה לא מעט משאבים למען התושבים ועל מנת לייצר פעילויות ופנאי. המדור מביא את כל המידע העדכני על הפעילויות המתרחשות בעיר שלכם או באיזור, לנוער, ולמשפחות עם ילדים , וגם לצעירים. אל תפספסו והישארו מעודכנים.

נדל"ן

הנדל"ן בארץ נמצא בעליה מתמדת, יותר ביקוש מהיצע וממשיך להתפתח ולהתייקר כל הזמן, יש לא מעט ביקוש אשר הופך את האיזור להשקעה מצוינת לאלו המחפשים השקעות נדל"ן.

לא זאת בלבד, המדור מציע גם עדכונים לגבי בתים העומדים למכירה ויעזור לכם למצוא את הבית הבא שלכם בעיר.

עסקים

העסקים בארץ מושכים תיירים מכל העולם ומכל רחבי הארץ שכן ישראל  היא מעצמה תיירותית לכל דבר ועניין , מהצפון ועד לדרום , במרכז ובירושלים. החל מהסצנה הקולינרית השופעת ועד לנופי הארץ והטבע עוצר הנשימה. מקפה ומאפה ועד למרכזי הקניות הגדולים והקניונים , הדברים משתנים ללא הרף, וכדאי להכיר את כל החידושים, המדור יעשה לכם סדר בדיוק בעניין הזה. איזה חופים מומלצים ונמצאים בקרבה אליכם, איפה הכי טעים לאכול וכיצד תוכלו לעשות כיף עם הילדים גם באוגוסט בחינם. באיזה חנויות תמצאו את הדברים הטובים ביותר ועוד, הכל כבר נמצא בכתבות המדור.

צרכנות והמלצות

צרכנות והמלצות רלוונטיות, כתבות הסוקרות שלל מוצרים חדשים בשוק, המלצות וביקורות, על מסעדות ובתי קפה וכמו כן על מוזיאונים ותערוכות, הצגות ועוד. מדור אשר עוזר לכם לבצע החלטות חכמות לגבי הרכישות שלכם.

אם אתה רוצה לקידום אתרים באינטרנט פנה אלינו