עמוד הבית » משה פרץ ואלני פוריירה בדואט

משה פרץ ואלני פוריירה בדואט

משה פרץ ואלני פוריירה בהופעה בקסריה, צילום ארן חן
משה פרץ ואלני פוריירה בדואט חדש שיושק במופע חגיגי בקיסריה!

לראשונה-הכוכבת הקפריסאית אלני פוריירה תצטרף לזמר והיוצר משה פרץ בדואט אשר יושק במופע של פרץ בקיסריה

פוריירה ופרץ יקליטו דואט לטיני משותף ללהיט של אלני "Loquita" ויבצעו אותו לראשונה במופע בקיסריה ב 18 ספטמבר

הזמרת אשר התפרסמה בתחרות האירוויזיון עם השיר "Fuego" רכשה לפני כשנה את הזכויות ללהיטו של משה פרץ "קרמלה" והיא מבצעת אותו בהופעותיה בכל העולם בשפות יוונית ולטינית.

לאור ההצלחה המסחררת של מופע הקיץ, פרץ יוצא במופע נוסף ומרגש במאפי קיסריה הכולל את שיריו החדשים מתוך האלבום החדש שיצא השנה ובו מיטב השירים האהובים של משה פרץ והפעם, בין השירים ישתף משה את הקהל בחוויותיו מהשנים האחרונות ויספר את הסיפור שלו במלל ובשירים.

המופע הנו מופע ייחודי מרגש, משמח, מעצים ומחבר שלא ישאיר עין יבשה ויכניס שמחה בכל אחד ואחד בקהל.

משה פרץ: "כבר מהרגע הראשון שצפיתי בה באירוויזיון זיהיתי את הכישרון והווקאליות הפנומנאליים שיש לאלני. אני שמח להיות הראשון שמארח על במת קיסריה כוכבת בינלאומית ומתרגש מהחיבור והאנרגיה הלטינית שהיא תוסיף למופע."

ציטוט אלני פוריירה:" כבוד גדול עבורי לשיר יחד עם אומן מוכשר שזכיתי להופיע בכל העולם עם הלהיט שלו "קרמלה". עבורי זו סגירת מעגל לשיר לצידו על במה אחת מול אלפי אנשים".

בין השירים במופע :"שתי טיפות אמא", "יפה בלבן", היחיד כאן שאוהב", בואי נעשה שלום", "מתי",  "קרמלה", "כוס של יין", "תרקדי", "אין כמו בבית", "האישה שלי", "מביט אל המרומים", "אש", "אלייך", "מהשמיים", "שתיים בלילה", "כל בוקר", "אין כמוך", "אשמור עלייך", "ארוץ עד אלייך", "רחוק ממך", "אלף פעמים",  "זיקוקים", "הראשונה", "אולי הלילה", "הטעם הישן", "כל המילים השמחות" "ילדה קטנה", "טיסה 5325","לילות ארוכים" ועד מגוון רחב של להיטיו.

אלני פוריירה– זמרת, שחקנית, רקדנית, ומעצבת אופנה יוונית. פוריירה החלה את הקריירה שלה בלהקת "מיסטיק", לפני שניהלה קריירת סולו אחרי שהקבוצה התפרקה בשנת 2009. פוריירה מוכרת גם כנציגת קפריסין באירוויזיון 2018 אשר השתתפה עם השיר "Fuego", שהגיע למקום השני, דירוג שיא עבור קפריסין בתחרות

משה פרץ בהופעתו בקסריה, צילום ארן חן
משה פרץ ומירי מסיקה מתוך הופעתו של פרץ בקסריה,
צילום ארן חן

18.9- קיסריה- ניתן להשיג כרטיסים בקופות ת"א 2207*

להזמנת מופעים: ייצוג בלעדי  זד איי הפקות, 077-5594408,

VIP הפקות בע"מ 03-6888383

הוספת תגובה

הוספת תגובה