עמוד הבית » משחקים לקראת חנוכה, טופו קראנצ'ים, אבוקדו אטינגר

משחקים לקראת חנוכה, טופו קראנצ'ים, אבוקדו אטינגר

רולר בליידס ורוד טורקיז גלגלים נשלפים צילום: Yvolve Sports: Limited

"אלפיט טויס" יבואנית משחקים ומשחקי קופסא משיקה משחקים חדשים שיהפכו את החג לחווייתי במיוחד. המשחקים מתאימים לילדים מגילאי 3-11 ומשלבים יצירה, דמיון ומשחק קבוצתי עם המשפחה או החברים.

משחקי עץ של ADDO PLAY: צעצועי העץ שיעזרו לדמיון להשתולל: מגוון של צעצועי עץ מסורתיים המעוצבים בקפידה עבור ידיים קטנות. מסייע לקטנטנים ללמוד מיומנות, קואורדינציה ומפתח דמיון.

החל מ 59.9 עד 129.9 ₪

YVOLUTIONמותג גלגלים מאירלנד המוביל בעולם עם מגוון ייחודי ואיכותי של קורקינטים, סקייטים ורולר בליידס קומבו סקייט 2 ב-1 עם גלגלי LED בטכנולוגיה ייחודית ברמה ובאיכות שלא הכרנו, בעיצוב ובאיכות ארופאית. משווק ע"י אלפיט טויס.

רולר בליידס- 249 ₪

דינוזאורים של FUNVILLE: הדינוזאור T-REX הולך ושואג בדיוק כמו הדבר האמיתי. הוא הבלתי מעורער, מלך הטורפים הפרהיסטוריים, יש לו אפילו עיניים סופר ריאליסטיות שנראות אמיתיות.

החל מ 19.9 עד 129.9 ₪

 Little Bow Pets חיות מחמד מפתיעות, סרטים קטנים והפתעות גדולות. חיות מחמד עם עיניים יפות, שיער צבעוני וסרטים אופנתיים שניתן לענוד או לחלוק עם חברה אפשר לקלוע צמה בשיער, לאהוב ולטפל, זה הקסם שרק אתם תגלו יש שתי הפתעות קטנות בתוך הסרט.

רגיל 69.90 ₪ / גדול 99.90 ₪

העט השובב – משחק ציורים וניחושים סופר מצחיק הכירו את העט השובב שיפיל אתכם מצחוק נסו לצייר את הנושא והתיאור המופיעים בכרטיסים. נראה אתכם משתלטים על העט השובב רוטט ומשתלט עבודת צוות, דמיון ויצירתיות הם המפתח תצטרכו להיות מהירים.

צילום: Never Wrong Toys & Games

99.90 ₪

בובות ווינקס- – מועדון הבובות האופנה האולטימטיביות במראה הכי מקורי ואופנתי שלהן. כל פיה מגיעה עם בגד חדש ואוונגרדי וכנפיים.

MAGIC REVEAL– הקסם נחשף – קולקציה שמציגה במראה הטוב ביותר שלהם וחושפת את הכנפיים הנוצצות שלהם כשאתם מסירים אותן מהאריזה. הכנפיים יכולות להופיע שוב בקסם. כל פיה מגיעה עם שני זוגות כנפיים הניתנות להחלפה כדי לערבב ולהתאים בין פיות.

החל מ 59.9 עד 119.9 ₪

MAGIC TRACKS הלהיט המקורי שהטריף את הרשת מסלול מכוניות גמיש, מתקפל, מתכופף, עם רכבי LED גדולים, מסלול רחב יותר.
119 ₪

שיגור לחלל – המירוץ להחזרת החייזרים לחלל. משחק קופסה שלא נראה כמותו מעולם! שגרו את החייזר לתוך הרחפן ותראו איך הוא עף. משחק קופסה עם רחפן אמיתי שיגור לחלל זוכה בפרס TOTY 21  כמוצר הטוב ביותר, משחק שסחף המוני ילדים והורים ברחבי העולם.

שיגור לחלל צילום: PlayMonster LLC

סדרת טופו קראנצ'ים

טבעול משיקה את סדרת טופו קראנצ'ים – טופו במרקם רך, מזין, בציפוי קריספי המאפשר חווית צריכה חדשה ופריכה לטופו.הסדרה תכלול 2 מוצרים שיהיו אלטרנטיבה למנה עיקרית כחלק מעולם דמוי הבשר של טבעול: טופו קראנצ'ים בטעם טבעי וטופו קראנצ'ים צ'ילי פיקנטי.

ההחלטה להתרחב לתחום הטופו נולדה מהתובנה שצרכנים מעוניינים בטופו כחומר גלם טבעי, בריא ומזין ,אך מחפשים את הדרך הטובה ביותר לתבל אותו ולהפוך אותו לארוחה טעימה וקלה להכנה. הסדרה הנה טבעונית.

לדברי עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל:  "אנו גאים לחדש ולרענן את מגוון המוצרים שלנו בהתאם לדרישות הצרכנים. נוכחנו לגלות שהטופו הוא חומר גלם מבוקש ואהוב, אך צרכנים רבים אינם יודעים כיצד להכינו. בנוסף, ראינו כי קיימת עלייה בביקוש לטופו וכי הצרכנים מחפשים כל הזמן פתרונות קולינריים. לאור כך השקנו את המוצר במטרה להעניק מענה לאוהבי הטופו וליצור חוויה טעימה, מפנקת ומזינה. אנו מאמינים כי באמצעות סדרה חדשנית זו נשדרג את החוויה הקולינרית הצמחונית".

מחיר ממוצע לפי מיי סופרמרקט : 29.90 ₪  וניתן לרכוש בחנויות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: טופו חומר איכותי, מזין ובריא לגוף ויש לדעת לעבוד איתו כחומר גלם במטבח, ולכן המוצר של טבעול מספק פתרון הולם לשימוש בו, הטופו מוכן, מתובל חימום והיישר לצלחת. לי זה טעים מה איתכם?

אבוקדו מובחר מסוג אטינגר

חקלאי גרנות חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, משווקתאבוקדו ממותג בתפזורת, באריזות רשת ובאריזות נספק,
בימים אלה משווק אבוקדו מסוג אטינגר, שנחשב לזן האהוב על הישראלים, לאחר שסיימה שיווק אבוקדו מסוג גליל שפתח את העונה בתחילת ספטמבר. האטינגר צפוי להיותמשווק עד לסוף השנה, כשבהמשך יצטרפו אליו זנים נוספים בהם האס, פוארטה ופינקרטון.
בחודשים האחרונים ניתן היה להשיג אבוקדו באיכות נמוכה ובמחיר יקר, זאת משום שנמכר שלא בעונה החברה מבקשת להבהיר לצרכן, כי רצוי וכדאי לרכושאבוקדו בעונה בלבד ומגורם מוסמך, ובכך להבטיח את איכותו ומחירו הזול.על פי מחקרים, האבוקדו נחשב לשומן בריא, כ- 20% מהרכבו התזונתי הם שמנים בעליתכונות המונעות כולסטרול, תהליכי חמצון ומחלות לב. יש בו כמות גבוהה של ויטמינים,
חלקם ויטמינים מסיסים בשמן, שהעיקרי ביניהם הוא ויטמין E. אבוקדו מכיל את כל חומצות אמינו החיוניות, מה שהופך אותו לבעל חלבון מלא. יש לכך ערך רב לצמחונים, לטבעונים,עשיר מאוד באשלגן ודל בנתרן ולכן מתאיםלבעלי נטייה למחלות לב וכולסטרול. באבוקדו יש ברזל, סידן, מגנזיום וויטמין C.
לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל חקלאי גרנות, נדאג לכך ששם המותג שלנו יהווה הבטחה לאיכות התוצרת, טריות הפרי וטעם משובח. בכוונתנו לספק אבוקדו באיכות מצוינת"
כשרות: הרב אפרתי ובד עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 – 10 ₪ לק"ג (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק).

 

אבוקדו ממותג של חקלאי גרנות צילום: מעין עופר

נסיינית המערכת: שמגיע האבוקדו לרשתות השיווק אני מבינה שהסתיו וחורף כאן, אני גדלתי על האבוקדו אימי היתה מכינה סלט אבוקדו עם בצים ולימון עדהיום הארוחה המושלמת בחיי.יש לי אהבה וכבוד לאבוקדו . פשוט אוהבת!

הוספת תגובה

הוספת תגובה