עמוד הבית » משכית בתצוגה "צל ההרים" בקו נועז

משכית בתצוגה "צל ההרים" בקו נועז

צילום: haydonperrior
אופנת בית משכית הציג בתצוגה השראה מצלי ההרים אשר משתקפים בנופי הרי הכינרת, באורות הדמדומים שבהם השמש יורדת ומייצרת צל על ההרים ופרחי הצבעוני הגדלים למרגלותיהם.

נופי הארץ מעניקים את נקודת הפתיחה לצבעוניות וחומריות הקולקציה לצד צלליות למראה השכבות והשקיפויות, עבודות היד, ההדפסים והגזרות המחמיאות לגוף. הקולקציה משלבת באופן מלא את כל הליינים המגוונים של בית האופנה אשר צעדו יחדיו על המסלול. פריטים מן הליין הנגיש שצועדים משולבים בליין המשובח הוט קוטור.

חלק מהפרטים בתצוגה מבטא את אורח חייה של מעצבת המותג שרון טל, בקולקציה קיימים פריטים מכלל הליינים אשר מתאימים ללבישה מהבוקר ועד הערב, מפריטי קוטור מושקעים ורקומים בעבודת יד בהשראת הטבע המקומי העשיר, ביניהם פרח הצבעוני אשר גדל בצלי ההרים ונרקם ביד עם חרוזים קטנטנים וחוטי משי. ההדפסים אשר צוירו ביד לקוחים מהנופים המשתנים מידי דקה בשעות הערביים. וכמובן השילוב עם הדפס הלוגו, מונוגרם שהתחיל בשנה שעברה וקיבל בקולקציה הזו עוד במה בעוד פריטים נחשקים.

צילום: haydonperrior
צילום: haydonperrior
צילום: haydonperrior

מעצבת המותג שרון טל: ״הנסיעות שלי לכנרת בשעות אחה״צ בשנה האחרונה הובילו להתבוננות והשתהות בלתי פוסקת אל מול ההרים בצידי הדרך כאשר השמש יורדת עליהם ומייצרת צל המעניק תחושה של עומק אינסופי אל מול השקיעה. הנופים בישראל מספקים השראה ומזכירים לכולנו כמה יפה היא המדינה הקטנה והייחודית שלנו. צלי ההרים בתקופה זאת של המדינה מתחברים לי לצערי גם למצב המורכב ולעובדה שהצל הכבד מטשטש את הנופים המרהיבים. אני מאמינה שגם בנוף המדיני לאט לאט הצל יתפוגג וישמר הנוף היפיפה שלנו כמדינה.״

צילום: haydonperrior
צילום: haydonperrior
צילום: יהודה סובול

פרטים שהוצגו בתצוגה: שמלות ערב וחולצות רקומות בעבודת יד- בהשראת הטבע המרהיב האופייניים , צלי הרים וצבעונים צוירו ונרקמו בעבודת יד לפריטי הוט קוטור. שמלות ריזורט מעוטרות בתחרה אנגלית. חליפות ושמלות ערב קלילות, טי שירטים עם הדפסים מרהיבים שצוירו על ידי בית האופנה. מתאפיינת בצבעוניות נועזת ובגזרות המדויקות אשר מחמיאות לכל מבנה גוף.

צילום: haydonperrior
צילום: יהודה סובול
צילום: haydonperrior

קולקציית הג’ינס בשיתוף פעולה עם המותג – UNDER THE ROCK הקולקציה הרביעית של הג'ינסים הכה נחשקים של המותג , השנה ישנה גם חליפת מחויטת מבד גינס שטוף. כובע מצחייה עם רקמת הלוגו של המותג באותה טכניקת עבודת היד בחרוזים קטנים וחוטי משי .