עמוד הבית » משקה פונ'ץ בננה, משקה על בסיס שיבולת שועל

משקה פונ'ץ בננה, משקה על בסיס שיבולת שועל

פונץ' בננה, צילום: סטודיו שטראוס

משקה פונץ' בננה בשקיות

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה מהדורה מיוחדת של מארז שקיות משקה בטעם פונץ' בננה המכיל 6 שקיות של 225 מ"ל כל אחת. מדובר במהדורה מוגבלת לכחודשיים. כיום ניתן להשיג את טעם הפונץ' בננה האהוב בפורמט ליטר משפחתי ובפורמט פקק 250 מ"ל.
עכשיו משקה  יגיע גם במארז של 6 שקיות אישיות ונוחות לשתייה, המאפשר פינוק לכל המשפחה.

מארז שקיות פונץ' בננה מוסיף פאן, טעם וצבע לקיץ הקרוב! פונץ' בננה הוא טעם כיפי, צבעוני, קיצי, מפנק ואהוב במיוחד ועכשיו גם בשקיות, שניתן לקחת לדרך ולהנות מכל שלוק.

משקל: 225 מ"ל ליחידה, 1,350 מ"ל למארז. כשרות: רובין. אלרגנים: מכיל חלב

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: הטעם הנוסטלגי והנפלא מעורר את החושים ולטעמים שגדלנו עליהם ועכשיו המשקה בשקיות כך שניתן לקחת לכל מקום ובחופשת הקיץ לבריכה לים עם הילדים.כיף גדול.

משקה על בסיס שיבולת שועל

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת  משקאות תחליפי החלב שנמכרת במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים ומשקה על בסיס שיבולת שועל, המועשרים בסידן ובוויטמינים, אליהם מצטרפים משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם וניל ומשקה על בסיס שקדים ללא סוכר.הסדרה מותאמת לטעם הישראלי, להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים ואף לשתייה ישר מהכוס.

אלפרו שיבולת שועל, צילום: סטודיו שטראוס

תכולה: 1 ליטר. כשרות: רובין

אלרגנים:

שקדים: מכיל אגוזים (שקד). עלול להכיל: סויה, אגוזים (לוז)

שיבולת שועל: מכיל שיבולת שועל – גלוטן. עלול להכיל: אגוזים (שקד), סויה.

נסיינית המערכת: תחליפי החלב בשנים האחרונות הפך להיות להיט בקרב האוכלוסייה לא רק לאנשים מטעמי בריאות, לצמחונים טבעונים ובכלל לאותם אנשים שלא רוצים לשתות חלב.  המשקה בעל טעם ומרקם עדין בחך ונותן טעם מתקתק למשקה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה