עמוד הבית » סדרת קרקרים עם תוספות קפסולות 4 תאים

סדרת קרקרים עם תוספות קפסולות 4 תאים

צילום: סטודיו אסם

קריספי קרקר כפרי וקריספי קרקר רוזמרין

אסם נסטלה משיקה סדרת קרקרים חדשה, טעימה ומפנקת תחת המותג האהוב אסם קריספי: קריספי קרקר כפרי וקריספי קרקר רוזמרין, קרקרים פריכים במיוחד, מפנקים עם תוספות מפתיעות ומלאי טעם. הקרקרים משתלבים נהדר בכל ארוחה ונהדרים עם ממרחים ומתבלים. הם טעימים,
עשירים בתוספות, מפנקים, בעלי מרקם כיפי ופריך אסם קריספי הוא מותג  איכותי והמוכר בזכות חטיפי הקרקר האהובים. אסם נסטלה מותחת את המותג מסגמנט חטיפי הקרקר אל סגמנט תחליפי הלחם עם סדרת המוצרים החדשה שמביאה רוח חדשה אל עולם הקרקרים ומכניסה טעמים ומרקמים חדשים לקטגורית הקרקרים. הסדרה החדשה מגיעה ב 2 אריזות נפרדות לשמירה על הטריות ונוחות השימוש.

קרקר קריספי של אסם צילום: סטודיו אסם

כשרות: בד"צ העדה החרדית. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

נסיינית המערכת: קרקר  קריספי הוא בחירה מעולה לאכילת בינדיים, או פשוט שחשים שרוצים משהו קליל לנשנוש. הקרקרים מגיעים בצורת רצועות דקות וקריספיות, עם טעם כפרי ורוזמרין שמקנה להם טעם עשיר ומיוחד.בעלי טקסטורה קריספית וקלילה, והם מושלמים במקום  ממתקים, גבינות . הם גם מצוינים כגרסת בריאה יותר לצ'יפסים מסורתיים, מכיוון שהם עשויים מחומרי גלם טבעיים ואין בהם שומרים או חומרים משמרים.

פרסיל, פורמולה וטכנולוגיה חדשה לקפסולות 4 תאים

פרסיל, מותג הכביסה הבינלאומי מהמובילים בעולם, ממשיך להציע חדשנות בעולם הכביסה באמצעות פורמולות מתקדמות, ושמירה על איכות הסביבה. בישראל, המותג מוביל במקום הראשון במשך שנים רבות את קטגוריית ג'ל הכביסה ובמגמת צמיחה מתמדת בקטגוריית הקפסולות, עם קפסולות בעלות 3 תאים power caps וקפסולות  4 תאים Persil discs.

פרסיל דיסק 4 תאים, בפורמולה החדשה המעניקה גם ניקיון למכונת הכביסה:

קפסולה בעלת 4 תאים עוצמתיים המעניקים 4 פעולות ניקיון:

  • הסרת כתמים עוצמתית.
  • ניקיון בוהק ורעננות לאורך זמן.
  • נטרול ריחות לא נעימים (טיגון, עישון, בגדי ספורט).
  • ניקיון למכונת הכביסה.
PERSIL דיסק 4 התאים צילום:יחצ חול

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, לתכולת:  38 יח'. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת הנקל סוד אינה קובעת או רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן,המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים)

 

נסיינית המערכת: המוצר מסיר ביעילות כתמים גם מבגדים מאוד מלוכלכים מגיע באריזה נוחה, ריח נעים משפיע על בגדים בריחות מהפנטים.