עמוד הבית » משקפי שמש עם רמקולים מובנים

משקפי שמש עם רמקולים מובנים

צילום באדיבות BOSE
ניופאן, היבואנית הבלעדית של BOSE בארץ מציגה את – BOSE Frames – משקפי שמש עם רמקולי BOSE מובנים בתוכם לחוויית סאונד אישית ואינטימית. המותג מספק את מוצרי האודיו הטובים ביותר בעולם, איכויות הצלילים, יכולות סינון רעשים מתקדמת, מקצועיות, חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת.

Frames מגיעים בשני דגמים בעיצוב פרמיום עדכני עם עדשות UVA/UVB דגם רונדו (Rondo) – בעלות מסגרת מרובעת ודגם אלטו (Alto) – בעלות מסגרת מעוגלת וקטנות יותר.

במשקפיים ישנן קישוריות Bluetooth ו- Bluetooth LE, חיישן תנועה מובנה, מיקרופון מובנה והן מאפשרות – חווית סאונד ייחודית ואינטימית, ניהול שיחות טלפון ללא הפרעות, עדשות איכותיות הניתנות להחלפה, בטרייה המאפשרת עד 4 שעות שימוש, סיווג עמידות למים IPX4 (עמידות בפני מזג האוויר וזיעה), ניתנות לשליטה על ידי אפליקציית BOSE connect.

Frames מאפשרות להאזין למוסיקה ולשמוע את הסביבה בו זמנית. יחד עם זאת הסביבה אינה שומעת את מה שמרכיב המשקפיים שומע.

סרטון באדיבות BOSE

החיבור מתבצע במהירות וביעילות באמצעות אפליקציית BOSE Connect – כל שנדרש הוא ללחוץ על כפתור ההפעלה במשקפיים והחיבור לנייד או לכל מכשיר אחר מתבצע מיידית, וניתן להאזין למוסיקה או לשוחח בסלולרי באיכות גבוהה

כפתור ההפעלה הינו הכפתור היחיד במשקפיים ומאפשר פונקציות מרובות דוגמת -קבלת והפסקת שיחה, חזרה אחורה או העברה קדימה לשמיעת שיר והפעלת העוזר האישי (Voice Assistant) וגם להנמיך ולהחליש את הסאונד.

ההטענה מתבצעת על ידי מטען USB המגיע עם המשקפיים.

המוצר מאושר על ידי ה-FDA ומגיע עם 12 חודשי אחריות בינלאומית.

הוספת תגובה

הוספת תגובה