עמוד הבית » נוסעים רק בתוך העיר ? עם הראל סוויץ' תשלמו פחות

נוסעים רק בתוך העיר ? עם הראל סוויץ' תשלמו פחות

צילום PIXABAY
רבים מאיתנו עושים שימוש מועט ברכב, ובעיקר נוסעים בשטחי העיר. בייחוד בימים אלה, כשמשבר הקורונה מאלץ אותנו להישאר סמוך לביתנו, הקילומטרים שלנו מתחילים לצנוח. עכשיו יש לכם ביטוח רכב שדואג שתשלמו אך ורק לפי המרחק שנסעתם. שווה קריאה.

לפי נתוני הלמ"ס למעלה מ-70% מהישראלים חיים בתוך הערים השונות – תופעה עולמית שמדינתו הקטנה היא חלק ממנה. החיים העירונים גדושים בתכונה שכוללת אזורי תעסוקה ומסחר רבים, בתי ספר סמוכים לאזורי המגורים וכמובן אזורי בילוי. עירוב השימושים הקיים בערים, מוריד את התלות ברכב פרטי ומציע מגוון אפשרויות רחב של תנועה בתוך המרחב.

זאת ועוד מאז פרוץ משבר הקורונה בישראל – כמות השימוש ברכב הפרטי צונחת, בשל הצורך להישאר לעבוד וללמדו בבתים בנוסף כמובן להגבלות התנועה בתקופות הסגרים. לכן מודל ביטוחי הרכב שהיה נהוג בישראל במשך שנים, הופך לפחות רלוונטי לאור התופעות.

בשנה האחרונה חברת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל, הראל, השיקה לראשונה בארץ מודל חדש – ביטוח הרכב הראל סוויץ'. מה מיוחד בו? זהו ביטוח רכב שעונה בדיוק על הצרכים של התקופה שבה אנחנו חיים. ביטוח רכב הראל סוויץ' פועל במודל ייחודי – נוסעים פחות, משלמים פחות.

במילים אחרות אתם תשלמו אך ורק בעבור הקילומטרים שאתם נוסעים – ולא תשלמו מחיר שנתי שאיננו תלוי בצרכים שלכם ובאופי השימוש ברכב. במדינת ישראל נהג ממוצע נוסע כ-16 אלף ק"מ בשנה, ולפי המודל הביטוחי שהיה נהוג עד לפני כשנה בארץ – הנהג היה משלם תשלום שנתי קבוע מראש.

אלא שהחיים ישתנו, ואיתם גם המודלים המוצעים בשוק. אם עדיין לא חישבתם מסלול מחדש – זה בדיוק הזמן לעשות סוויץ' בחיים.

דווקא עכשיו – כדאי לחשב מסלול מחדש

אם גם אתם נמנים עם הנהגים שלא עוברים את ה-16 אלף קילומטרים בשנה, או שבשל מגפת הקורונה שיניתם הרגלים – ביטוח הרכב הראל סוויץ' עונה לכל בדיוק על הצרכים. הראל סוויץ' היא פוליסת ביטוח רכב מקיף וחובה לבעלי רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון, ששוויו לא עולה על 200 אלף שקלים. מעבר למודל – נוסעים מעט, משלמים מעט, לביטוח הרכב הראל סוויץ' יתרונות נוספים ורבים.

היתרונות של ביטוח רכב הראל סוויץ'

אם רכשתם ביטוח הראל סוויץ' יותקן לכם ברכב רכיב חכם של חברת איתוראן – שמטרתו לנטר אחר הקילומטרים שאתם נוסעים. זאת כדי להוציא אל הפועל את המודל הביטוחי – משלמים רק לפי הקילומטרים שנוסעים.

בעזרת אפליקציה ייעודית של ביטוח הרכב הראל סוויץ', תוכלו לעקוב אחר מספר הקילומטרים שלכם ולהציב יעד חודשי לתשלום. בנוסף באפליקציה ניתן לאחסן את כל המסמכים הרלוונטיים כגון רישיון נהיגה, רישיון רכב, העתק פוליסה ועוד.

אם חלילה תעברו תאונה תוכלו לעלות לאפליקציה את התיעוד מזירת התאונה ומיקום הרכב שלכם. בנוסף לשירותכם גם הנחיות למקרה חירום, מקרא לנוריות ואפשרות להזעקת עזרה בשעת חירום. הגיע הזמן שתעשו סוויץ' בחיים.