עמוד הבית » ניקוי צעצועים וחיטוי עם מטליות לחות

ניקוי צעצועים וחיטוי עם מטליות לחות

מטליות לחות לניקוי צעצועים,צילום יחצ
צעצועים מלווים את התינוקות שלנו מהיום הראשון ולאורך כל שלבי ההתפתחות שלהם. הם משחקים איתם, זורקים אותם על הרצפה בבית ומחוצה לו, ובמיוחד בתקופות של בקיעת שיניים, נושכים ולועסים אותם. עד מהרה, הצעצוע מתלכלך ומתמלא בחיידקים, אלרגנים ואפילו עובש.

הצעצועים, משטח ההחתלה, כיסא הבטיחות של התינוק באוטו או כסא האוכלגורמים חממה לחיידקים ומצריכים ניקוי יסודי מדי יום.

על פי מחקר שנעשה באוניברסיטת ג'ורג'יה בארה"ב בשנת 2016 והתפרסם בכתב העת The Pediatric Infectious Disease Journal, וירוסים מסוימים, כמו שפעת, עלולים לשרוד על צעצועי ילדים עד 24 שעות לאחר זיהום הצעצוע, בלחות יחסית של 60% ועד 10 שעות לאחר זיהום הצעצוע בלחות יחסית של 40%. עובדה זו, חושפת תינוקות וילדים למחלות זיהומיות, "הודות" לחיידקים עקשניים השורדים זמן רב על גבי צעצועים.

עבור צורך זה פותח בניקול, מבית קימברלי-קלארק, מטליות לחות לניקוי צעצועים ומשטחים בסביבת התינוק. המטליות היחידות בשוק העשויות מ- 100% רכיבים שמקורם בתעשיית המזון, אינן מכילות כימיקלים רעילים, חומרי צבע ופרבנים ונבדקו דרמטולוגית. מאושרות למגע עם מזון, ולכן מתאימות לניקוי צעצועים, משטחי מזון, כסאות אוכל וכד', ללא צורך בשטיפת המשטח לאחר הניגוב.

מה היתרונות בניקוי צעצועים באמצעות מטליות לחות ייעודיות?

בניגוד למגבוני תינוקות המיועדים לניקוי עורו העדין של התינוק בשימוש חיצוני בלבד, המטליות הלחות לניקוי צעצועים הן מאושרות למגע עם מזון, ולכן יכולות לשמש לניקוי בטוח בסביבת התינוק של צעצועים, משטחי החתלה, כסאות אוכל וכדומה, ללא צורך בשטיפת המשטח לאחר השימוש, גם אם התינוק הכניס אותם לפה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

נסיינית המערכת:הצורך במטליות מסוג זה הוא הכרחי וחשוב, כן המון חיידקים נמצאים בצעצועים ובפרט בגני הילדים שכל פעוט מכניס לפיו צעצוע אחר בכדי שיוכל להכיר אותו,המגש של הפעוט,כל משטח שהוא נוגע גורם לייידקים להתרבות במידה ולא מחטים את המקום, אז מיום כפי שאאני אומרת עש לנו את העבודה הקשה והמטלית תעשה עבורנו את השירות הקל ..פשוט לנגב עם המטלית. אני באופן אישי מכניסה לבייתי את המטלית גם לילדי הנערים ובכלל משטחים לניקוי בייתי, משרדי וכל דבר שחשוב שיהיה נקי.