עמוד הבית » סוכריות קשות ללא סוכר, ספר "אך דחיתי את הדחיינות"

סוכריות קשות ללא סוכר, ספר "אך דחיתי את הדחיינות"

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES צילום ליאור קסון

סוכריות ללא סוכר

סדרת הסוכריות החדשה המשווקת ע"י חברת 'נאוברנד' כוללת שלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, בייצור ייחודי המשלב לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר, הממלא את הפה בשני טעמים ומרקמים בו זמנית. זאת, לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי.  כל הטעמים בסדרה ללא סוכר. הסוכריות מכילות תחליפי סוכר (ISOMALT וסטיביה), אינן מכילות חומרים משמרים ועומדות ברפורמת הסימון התזונתי בכמות הסוכר והשומן הנמוכה.

סוכריות ZERO CANDIES, מגיעה באריזה קומפקטית, אלגנטית הנכנסת בקלות לכל כיס, תיק וליד ידית ההילוכים באוטו.

רעות וקנין, מנכ"לית 'נאוברנד':"כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל, אנחנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה, ייצר אלטרנטיבה איכותית וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

צילום ליאור קסון

נסיינית המערכת: אריזת המוצר הגיע לבייתי בצורה מרשימה האריזות נראות כמו בוטיק יוקרה לא האמניתי שבקופסאות המרהימות נמצאות סוכריות בשלל טעמים, ניחוחות הסוכריות גורמות לי ישר לטעום ולא להסס, טעמן נפלא לחך,הושקע מחשבה במיתוג המוצר והכי חשוב שהסוכריה ללא סוכר, אימצתי היישר לתיקי הבילוי שלי.

אך דחיתי את הדחיינות / ד"ר חיוך 

זהו סיפורו האישי המופלא של יוסי עמנואל אשר משתף בגילוי לב מרגש בסיפור חייו הכואב ורצף הכישלונות שליוו את חייו. הוריו לא ידעו קרוא וכתוב, אביו היה אלכוהוליסט עם הפרעה פסיכוטית, אלימה מאוד בעיקר כלפי האם. האב אף ישב במאסר כמה פעמים בשל מעורבות באלימות ובעסקים לא חוקיים. את זיכרונות הילדות של יוסי מלוות תסריטים  בהן היה מפוחד עד אימה ובחרדה מתמדת אשר צפות וחוזרות בחלומותיו וסיוטיו.

אביו נהג להכות את אמו באכזריות רבה, ובאחד המקרים דקר אותה בסכין מטבח גדולה. במקרה אחר ניסה עמנואל להגן על אביו בעת התנגדותו למעצר וכתוצאה מכך שוטרים דרכו לעברו את נשקם, ומקרה נוסף שזכור לו היטב היה כשאביו היה בהתקף פסיכוטי אלים ועמנואל נאלץ להגן בגופו על אחד ממתחריו העסקיים כשהאב ניסה לדקור אותו בסכין קצבים ורק בנס לא נפגע בעצמו. הספר חושף את השיטה שפיתח עמנואל לטיפול בראש ובראשונה לנטייה לדחיינות סדרתית, ואף לרפא את "דלקת קרום החשק" לדבריו ומשפרת את הדיכדוך ותקיעות.

צילום יחצ

הוצאה: סטימצקי/ עמ' 111/ מחיר: 79 ש"ח

נסיין המערכת: ספר קליל מכניס אותך לאוירה במהרה, ספר שנותן לך לשקוע מהר בסיפור האישי של יוסי עמנואל ולתת פתרונות לחיוך כובש, מלא וללא תנאי, התחברתי לגישה והתחלתי לאמץ אותה, חובה בכל בית וכל אדם, בהצלחה לכולם.