עמוד הבית » נעליים טבעוניות בעיצובים מודרניים

נעליים טבעוניות בעיצובים מודרניים

כפכפי עקב טבעוניים מבית רשת B.unique, צילום: עמירם בן ישי
רשת הנעלה B.unique ישראלית שמתמחה בייצור ומכירת נעלי ערב טבעוניות בעיצובים מודרניים ואיכותיים.

הרשת הקיימת מזה כשני עשורים ומייצרת כחול- לבן, בעונת קיץ 2023 הושק קולקציה איכותית, צבעונית ונוחה אשר ניתן למצוא מאות פריטי הנעלה מכל הסוגים ולכל שעה ביום. הפריטים המתאימים לעונת הרחצה, הנעלה קז'ואלית יומיומית, כזו המתאימה למשרד, דרך נעליים אלגנטיות לאירועים ואף נעלי כלה לצד סנדלים שטוחים ועל עקבים, נעלי סניקרס, אוקספורד, בובה, נעלי עקב, כפכפים ועוד.

לאחרונה השיקה הרשת את ליין B.unique vegan  הנעלה טבעונית איכותית העושה שימוש 100% בחומרים מן החי, תוך שמירה על הקיימות לכדור הארץ. הליין החדש קיבל את תו התקן ויגן פרינדלי הניתן על ידי עמותת ויגן פרינדלי ומוכיח כי החברה נבדקה על ידי פעילי העמותה והינה ידידותית לטבעוניים על פי כל הקריטריונים. כמו כן, לצד דגמיה המקוריים של החברה המיוצרים בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת  המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- Victoria.

נעלי עקב אלגנט צילום: ליאור קסון
נעלי סירה, צילום: ליאור קסון

לצד הנוחות והאיכות הבלתי מתפשרת, המותג מסונכרן עם הטרנדים העדכניים החמים בעונה זו. בקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון פריטי הנעלה בצבעי פסטל, צבעי ניאון בוהקים, ג'ינס, נעלי בלרינה, סנדלי גלדיאטור, משחקי שקיפויות, מראה קלוע, עקבי מיקרו, נעלי מיול, רשתות, אבנים נוצצות, כפכפי סלייד ועוד.  בנוסף, בגזרה האלגנטית ניתן למצוא נעליים וסנדלים, שטוחים או על עקבים, המתאימים לאירועים הקיציים, ואף כאלו בצבעוניות של לבן וקרם המתאימים לכלות ביומן הגדול. כמו כן, קטגוריית סייל והזדמנות האחרונה באתר הרשת, הכוללת דגמים נבחרים ומידות אחרונות בהנחות של עד כ-70% ממחירם המקורי.

נעלי אוקספורד, צילום: ליאור קסון
סנדל שטוח, צילום: ליאור קסון

 

טווח מידות הנעליים: 35-42. טווח מחירים: 250-400 שקלים לזוג.

הזמינות של פריטים אלו, יחד עם כל הפריטים הנוספים שבקולקציה, תלויה בחנות המקוונת. ניתן לבדוק את האתר הרשמי:

רשת B.unique  – להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.B-unique.co.il

נסיינית המערכת: הפעם החלטתי לסקר את הנעליים הטבעוניות האמת שמעולם לא הכרתי והגיע הזמן לבדוק ולחוש. ראשית נעלים טבעוניות הן חלק ממגמת האופנה המתפשטת שמתמקדת בשימור הסביבה ובטיפוח חיים בריאים. נעלי טבעוניות נעשות ללא שימוש בחומרים שמקורם  מתוך החי  וללא בדיקה על בעלי חיים.

אז נכנסתי לאתר בחרתי את הנעל שאני מעוניינת, צבע ומידה הכנסתי לסל אישרתי ולמחרת הגיע שליח מקסים עם קופסת נעלים ארוזה. עצם המחשבה לנעול נעל טבעונית יצר לי תחושה מגניבה וטרנדית וגם מסקרנת. לנעליים טבעוניות יש המון יתרונות. הן מיוצרות בדרך אחראית ולא גורמות נזק לחיות או לסביבה. בנוסף, הן עשויות מחומרים טבעיים וטכנולוגיים, כמו עור סינתטי או חומרים ממוחזרים. כיום יש מבחר מגוון של נעלים  הטבעוניות.

התהלכתי עם נעלי העקב שבחרתי וזו הייתה חוויה מאוד נעימה ומרגיעה. נעלי העקב תמכו  בכף הרגל ובקווים הטבעיים שלי, המגע בריפוד הנעל נעימה לצד תמיכה לכף הרגל, והפחתת לחץ על אזורים רגישים כמו העקב תכל'ס שווה גם במחיר, במוצר ושמירה על קיימות.