עמוד הבית » קולקציית 2023 של נעלי Scoop: נוחות וסטייל לכל המשפחה במחירים נוחים

קולקציית 2023 של נעלי Scoop: נוחות וסטייל לכל המשפחה במחירים נוחים

נעלי סקופ, 149 ש"ח, צילום: עמירם בן יש
נעלי Scoop הן לא רק נעלים גילות, אלא יצירות אומנות מושקעות שמשלבות בין נוחות לסטייל. הן מעוצבות בקפידה וכוללות פרטים ייחודיים שמבטיחים שתמיד תרגישו מרגישים בנוח.

לאחרונה נפתחה חנות הדגל בעיר בני ברק, ברחוב המרכזי רבי עקיבא 3, החליטה הרשת ללכת צעד אחד קדימה ולהשיק קולקציה ייעודית המותאמת לקהל הדתי, בדגש על מחירי אטרקטיביים. הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים לכל המשפחה: בעשרות דגמים של נעלי נוחות, סניקרסים, נעלי ספורט, נעלים לאירועים, נעלי עקב  ונעלי כלות. לצד  אביזרי אופנה משלימים, כמו: תיקים, מזוודות, ילקוטי בית ספר, כובעים, משקפי שמש, נעלי בית, גרבים  ועוד.

תיק 119.90 שח, צילום: יחצ

קולקציית נשים: סניקרס סוליית טרקטור – נוח ומתאים ליום יום עם חצאיות ושמלות, נעלי "עקב נמוך" – המעניקים מראה אופנתי בלי התפשרות על הנוחות לאירועים, שבתות, ליציאה בערב, ומגיע במגוון רחב של צבעי פסטל רגועים, כפכפים שטוחים עם סוליות נוחות – כפכפים "סגורים", בעיטורי קרושה חצי אטום, חרוזים או פלטפורמה גבוהה למחצה, נעלי כלות – מגוון  עשיר של  נעלי עקב קלאסיות ואלגנטיות בגווני לבן ושמנת לצד נעליים לאירועים בצבעים מטאליים כמו: כסף וזהב, נעלי בלרינה ומוקסין- ליום יום לנשים ונערות,   סנדלי רצועות פלטפורמה –  נוח ליום יום ומשלב מראה אופנתי, מתוחכם, צעיר ועדכני. מגוון רחב של נעלי ספורט – קלות, נוחות, במגוון רחב של צבעים משחור/לבן הקלאסי ועד צבעיים אופנתיים: צהוב, תכלת, ורוד, כתום ועוד.

199.90שח, צילום: עמירם בן ישי

קולקציית הגברים – עוצבה עם דגש לבחורי ישיבות היוצאים לחופשת בין הזמנים, הזדמנות להתחדש גם לקראת השנה החדשה והחגים. בקולקציה החדשה מגוון רחב של נעלי מוקסינים במראה אופנתי עם נוחות מקסימאלית. ניתן להשיג את המוקסינים במבחר צבעים קלאסיים: שחור, אפור, חום, אפור ועוד.

249.90שח, צילום: עמירם בן ישי

קולקציית הילדים – כוללת מגוון רחב של דגמים באווירת חופש וקיץ שמח. הקולקציה כוללת נעליים ליום יום ולאירועים, סנדלים ו כפכפיים לחופשות, נעלי בובה  ומגוון אקססוריז שהופכים את הלבוש המסורתי של המגזר, למדליק ומגניב.

99.90שח,צילום:עמירם בן ישי

רשת SCOOP, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז, הרשת מונה כ 75 סניפים ברחבי הארץ ומתכוונת לפתוח במהלך השנה הקרובה עוד כ 5 סניפים במגזר הדתי. הנעליים עשויות מחומרים איכותיים המבטיחים נוחות ועמידות לאורך זמן. הן מגיעות במגוון צבעים וגימורים, מה שמאפשר לך למצוא את הסגנון המתאים לך ולכל בני המשפחה שלך.

לרגל השקת הקולקצייה החדשה יערך  מבצע סוף עונה ברשת SCOOP במסגרתו:2 זוגות נעלים/סנדלים החל מ-50 שח בלבד. כמו כן 20% הנחה על כל מחלקת האקססוריז: תיקים, מזוודות, משקפי שמש, ילקוטים ועוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה