עמוד הבית » נקניקיות פרגית, ממרח לימון, מיץ תפוזים וגזר

נקניקיות פרגית, ממרח לימון, מיץ תפוזים וגזר

נקניקיות פרגיות צילום: Sell360pro

נקניקיות פרגית

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת הנקניקיות שלה ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה מוצר חדש: נקניקיות פרגיות. הנקניקיות החדשות מיוצרות מבשר עוף צעיר (פרגית) בתיבול ומרקם עדין. הן ללא גלוטן, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון ל-100 גרם. טעמן ומרקמן של הנקניקיות מעודן והן מומלצות מאוד לארוחות ילדים, לחימום במים, טיגון ומיקרו.

מחיר מומלץ: כ- 14 ₪ לאריזת 400 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: נקניקיות מפרגית הן סוג של נקניקיות שמיוצרות מעוף הן עשויות בצורת גליל לנוחות וליופי על הצלחת. הנקניקיות ידועות בנוחותן לבישול, מכיוון שאפשר להן להתמוסס במהירות ובקלות. ניתן לבשל אותן במגוון של דרכים, כולל צלייה במחבת או בתנור, או רתיחה במים. הן יכולות להתאים לתפריטים שונים ולהיות חלק ממנות ראשיות, תוספות לסלטים, מרקים, פסטות, ועוד. וטעמם נפלא.

ממרח לימון 

ממרח הלימון של חברת " משני" נחשב לסוד כמוס במשך שנים בתעשיית המזון. הטעם הביתי והמיוחד הקנה לו קהל מעריצים נאמן. "משני" משיקה את הממרח כסלט פרימיום. הממרח עשוי מלימונים טריים זהו מתכון בלעדי של המותג הנשמר בקפידה לאורך שנים. הממרח בטעם נפלא עשיר ונוסטלגי. מתאים לשימוש בכריכים, סנדוויץ טוניסאי, תבשיל דגים, בשר ועוף.

ממרח לימון של סלטי משני צילום: יעל האן

מחיר מומלץ: כ- 12 ש"ח – 14.90 ש"ח לאריזת 300 גרם.

להשיג בחנויות המפעל של משני ורשתות המזון. כשר למנדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

נסיינית המערכת:  ממרח על כריך הוא בדרך כלל ממרח טעים שמשמש כמרכיב עיקרי בכריך. עשיר בטעם, נוח למריחה ובחירה מרעננת לטעם הכריך.

מיץ תפוזים וגזר

"פרימור", מותג המיצים הטבעיים הסחוטים המוביל בישראל, משיקה מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט טבעי! המיץ החדש הינו מיץ מצונן המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי.

המיץ ללא חומרים משמרים ונהנה מסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים. המיץ החדש משווק בשני גדלים: בקבוק משפחתי של 1 ליטר וגם בבקבוק אישי 400 מ"ל. המיץ טעים ומאוזן בשילוב הטעמים המיוחד, שילוב מושלם של  פרי וירק וכן טבע וטעם ומעניק תחושה של בית קפה אצלכם בבית.

מיץ תפוזים וגזר עיצוב: רוני ברוקס

מחיר מומלץ: כ- 7.20 – 9.60 ₪ לבקבוק אישי 400 מ"ל וכ-14.90 – 17.40 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

כשרות הרבנות נחל שורק. להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית מערכת: מיץ תפוזים טבעי עם גזר הוא שתייה מעולה שמזינה ומעוררת טעם טרי ומרענן. המיץ מוכן מתפוזים טריים וגזרים אשר משולבים יחדיו כדי ליצור מרקם קרמי וטעם מתוק חמצמץ מעורר. מיץ תפוזים מכיל מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים החיוניים לתפקוד הגוף. התפוזים מכילים כמות גבוהה של ויטמין C, אשר מסייע לחיזוק המערכת החיסונית והגנה על התאים מפני נזקי החמצון. הם גם מכילים ויטמין A, אשר תורם לראיה ולתפקוד התאים העוריים. בנוסף, התפוזים מכילים סיבים תזונתיים המסייעים לעיכול.

הרכ

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה