עמוד הבית » צ'יטוס גבינה טבעונית, קפה טורקי

צ'יטוס גבינה טבעונית, קפה טורקי

צילום: באדיבות שטראוס

צ'יטוס גבינה בגרסת פרווה וטבעונית 

המותג צ'יטוס מבית שטראוס, יוצא בבשורה משמחת לקהל הטבעוני ושומר הכשרות ומשיק לראשונה במהדורה מוגבלת את חטיף הצ'יטוס קראנצ' המוכר והאהוב בטעם צ'דר בגרסת פרווה וטבעונית. עד היום, חטיפי הקראנצ' גבינה של צ'יטוס נשאו סימון חלבי, דבר שהגביל את קהילות הטבעונים ושומרי הכשרות להנות ממנו. לאור הביקוש הגבוה לחטיף האהוב. פיתח המותג את חטיף הצ'יטוס קראנצ' צ'דר פרווה, טבעוני וללא גלוטן שיאפשר לכולם להנות מהטעם הצ'יזי החלומי של החטיף.

משקל: 65 גר' ו-80 גר'
כשרות: בד"צ העדה החרדית. אלרגניים: עשוי להכיל חלב, בוטנים
ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: חטיף קריספי לנישנוש, הבשורה לשווק את המוצר כפרווה וטבעוני בהחלט מרגש להעניק לקהלים נוספים את החטיף הנפלא.

קפה טורקי בנופים ישראליים

קפה טורקי עלית מקבוצת שטראוס משיק לראשונה חוויה לחגים לכל המשפחה והחברים המשלבת קפה, נופים וטיולים בכל רחבי הארץ. טורקי יוצא במהדורה מוגבלת עם אריזות חג של טורקי הל 100 ג' וטורקי הל 160 ג', המעוצבות עם תמונות של נופים ישראליים יפיפיים מרחבי הארץ, וברקוד לסריקה המוביל לעמוד ייעודי עם הצעות למסלולי טיול בחופשת החגים.

על גבי האריזות הודפסו 18 נקודות נוף מושלמות ברחבי הארץ בהן מומלץ לעצור לעצירת קפה ופשוט ליהנות מהנוף.על גבי האריזה מופיע QR קוד שסריקתו מובילה לעמוד ייעודי באתר למטייל המפרט על המסלול שבתמונת האריזה וכן על מסלולים נוספים, ומאפשר לקבל פרטים על ההגעה לנקודה המושלמת לפק"ל. המהלך כולל גם שת"פ עם אתר 'למטייל', במסגרתו יצא טיול למשפחות וצעירים לאחת הנקודות הקפה המופיעות על האריזות.

קפה טורקי וטיולי שטח מאז ותמיד היו מחוברים- גברים, נשים וצעירים ששותים קפה טורקי, אוהבים לטייל ונהנים במיוחד מנקודת השיא של הטיול כשעוצרים לפק"ל קפה עם חברים או משפחה.

צילום: באדיבות שטראוס

לינק לאתר הייעודי הממליץ על מסלולי טיול- https://www.lametayel.co.il/specials/tiuli/coffee/20-tracks?utm_source=turky&utm_medium=qr&utm_campaign=20tracks

משקל: 100 גרם /160 גרם

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

תוקף: כחצי שנה, אלרגנים: אין

נסיינית המערכת: קפה טורקי מסורתי הכי כיף לשתות אותו בשטח עם חברים, הטעם הריח הנפלא. זה הזמן לצאת ולהתהלך בארץ בטבע המרהיב של מדינתינו היפה. על גבי אריזות הקפה טורקי תמונות של מסלולי טיולים מיזם נפלא צאו לטייל ואל תשכחו לקחת את הקפה והאריזה הריקה לשים בתיק. רגעים מרגשים.