עמוד הבית » נקניק סלמי פרח, משקה לימון אננס, סוכריות פרי

נקניק סלמי פרח, משקה לימון אננס, סוכריות פרי

סלמי פרח של מעדני יחיעם צילום: Sell360pro

נקניק סלמי פרח 

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח. מדובר על  נקניק חצי יבש בסגנון כפרי, טחון בטחינה גסה ומתובל בתיבול עשיר. הנקניק מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. הוא ללא גלוטן, מכיל 19% חלבון ומשווק באריזת פרמיום של 200 גרם.

סדרת נקניקי הפרמיום של מעדני יחיעם  כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 25.90 שקל לאריזת 200 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: אני לעיתים אוכלת נקניקים מרביתם העשויים מהודו שהוא מזין ובריא לגוף, אם כבר החלטתי לגשת ולרכוש חפיסת נקניק רוכשת לחם מלא, איקרה או טחינה ירקות זיתי קלמנטה, אוזו ( למי שמעל גיל 18 ) והטעמים מושלמים, הנקניק נימוח בפה ומרגישים את טעם ומשביע. גם אם חברים מפתיעים נשנוש מושלם.

משקה לימון אננס ולימון פסיפלורה

פרימור", המותג מתמחה בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, משיק לרגל הקיץ שני משקאות לימונדה בטעמים מרעננים במיוחד: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות  מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים ובטעמים מרעננים לימי הקיץ החמים. הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. אלה הצטרפו למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" בפורמט אישי לדרך, הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי.

משקאות הקיץ הקלים של פרימור במהדורה מוגבלת הדמיה רוני ברוקס

מחיר מומלץ לצרכן: כ-8.90 שקל לבקבוק 400 מ"ל. כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: מי לא אוהב בחופשת הקיץ לשתות מיץ פירות קר 100% טבעי, שבת על חוף הים להביט בים הכחול ולשתות לרוויה משקה מרענן לימון אננס. קיבלתי את המצים הכנסתי אותם למקרר ל24 שעות בתוך המקרר הוצאתי ישבתי בגינה וטעמתי את המשקה, הריח מעורר הטעם יוצר תשוקה וטעים לחך. כמה דקות והשתיה נגמרה. תנסו.

סוכריות פרי רכות 

סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל תחת מותג Pick'a Fruit על ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ. הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה והן ישווקו באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת.

סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים פיק אה פרוט צילום: יעל האן

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10-12 שקל לאריזת 120 גרם. כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות אריאל.

נסיינית המערכת: פריצת דרך בעולם הממתקים, שילוב נפלא של ממתק 50%, נושא התזונה והבריאות הפך מתקופת הקורונה לערך עליון, אנשים כיום יותר מסתכלים ברשתות השיווק על המוצרים וקוראים את הרכיבים הנמצאים במוצר. הסוכרייה גם מתוקה ופחות עם סוכר יש בה ויטמינים והיא בעלת ערך משמעותי מסתם סוכריה העשויה מסוכר שאין בה דבר. גם מתוק וגם בריא. אהבתי.