עמוד הבית » "פינוק בייבי", חטיף מקמח עדשים, שימורי סלמון אטלנטי

"פינוק בייבי", חטיף מקמח עדשים, שימורי סלמון אטלנטי

קומפוזיציה פינוק בייבי קרדיט צילום: סטודיו 0304

" פינוק בייבי" 

מותג 'פינוק' הישראלי, המיוצר במפעל יונילוור בחיפה, החל את דרכו בשנות ה-80 וכיום מוביל את תחום הטיפוח בישראל*. המותג מציע מגוון פתרונות רחצה לשיער, לגוף, לידיים ועוד ,מעניק חווית מקלחת ישראלית לכל המשפחה, וכעת משיק סדרת מוצרים לבייבי עם מוצרי שמפו ואל-סבון המותאמים במיוחד לעורו העדין של התינוק. הסדרה החדשה נבדקה בבדיקה דרמטולוגית והיפואלרגנית והיא ללא צבעים מלאכותיים וללא פרבנים. הנוסחה בתוספת מרכיבי לחות, תמצית קמומיל ואלוורה מותירה את עור התינוק נקי, רך ובעל ניחוח נעים.

הסדרה החדשה תושק ב-2 סוגי אריזות- בקבוק עם פקק ובקבוק עם משאבה לנוחות שימוש מיטבית בזמן המקלחת.

טווח מחירים: 13.90 ₪ עד 19.90 ₪ / 700.00 מ"ל אריזה רגילה

9.45 ₪ עד 21.90 ₪ / 900.00 מ"לאריזת משאבה

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

נסיינית המערכת: מותג אהוב עם הריח המשכר שכולנו מכירים. המוצרים מתאימים לעור רגיש כך שאצלי בבית אחד הילדים יש לו רגישות בעור במיוחד במעברי עונות ואני לרוב רוכשת מוצרים של תינוקות כי הם עדינים ומתאימים לעור והיפואלרגנים .מוצרים נפלאים לתינוקות שלנו, אך השימוש לבוגרים בהחלט ראוי. הריח עדין בעדינות יתרה כפי המתבקש עבור עור של תינוק. אהבתי את המשאבה אשר ניתן להוציא ממנה את חומר הרחצה נוח מאוד להורים שמקלחים להחזיק את התינוק וביד השניה להוציא את נוזל הרחצה ושוב, נוח גם למבוגרים לנערים שהיד רטובה לפעמים מחליק מידנו הסבון. אריזה גדולה המתאימה לשימוש לטווח ארוך. מחיר תואם לכל כיס.

סדרה חטיפים קראנצ'יים על בסיס קמח עדשים

חברת ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממדינות המקור בטעם מנצח ובמחיר מנצח, משיקה סדרה חדשה של חטיפים מלוחים עשירים בחלבון, עשויים על בסיס קמח עדשים במגוון טעמים. הסדרה החדשה כוללת חטיפים משפחתיים במשקל 80 גר', המהווים מקור גבוה לסיבים תזונתיים ולחלבון (13 גר' חלבון ב-100 גר' מוצר) ומתאימים גם לטבעוניים וצמחוניים.

טעמי הסדרה:

  • חטיף קראנץ' על בסיס קמח עדשים בטעם צ'דר
  • חטיף קראנץ' על בסיס קמח עדשים בטעם פלפל חלפיניו וליים
  • חטיף קראנץ' על בסיס קמח עדשים בטעם שמנת חמוצה ובצל

להשיג ברשתות השיווק

סדרת חטיפים מקמת עדשים של ויליפוד. צילום: סטודיו

נסיינית המערכת: הפעם חטיף מגניב, גדול קראנצ'י וממש טעים. לא רק חטיף נורמטיבי אלא מושקע, בריאותי וכיף לדעת מה אנו מכניסים לתוך גופנו. אריזה מושקעת ויוקרתית. שווה.

שימורי סלמון אטלנטי

חברת ויליפוד, המתמחה בייבוא מוצרים איכותיים ממדינות המקור בטעם מנצח ובמחיר מנצח, ממשיכה לחדש ומרחיבה את קו שימורי הדגים והטונה שלה שנבחרו כטעימים, איכותיים ומשתלמים ביותר ומשיקה סדרה חדשה של שימורי סלמון אטלנטי במגוון טעמים. וילי פוד מציעה אלטרנטיבה לדג הסלמון שמחירו על המשקל התייקר בשנים האחרונות.

הסדרה החדשה כוללת שימורי סלמון במשקל 129 גר, המהווים מקור טבעי לאומגה 3 וכוללת 6 טעמים:

  • סלמון אטלנטי בשמן קנולה
  • סלמון אטלנטי מעושן בשמן קנולה
  • סלמון אטלנטי בשמן קנולה ולימון
  • סלמון אטלנטי בשמן קנולה וצ'ילי
  • סלמון אטלנטי ברוטב טריאקי
  • סלמון אטלנטי ברוטב עגבניות
שימורי סלמון של ויליפוד. צילום: סטודיו SAY

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 ש"ח

להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: המון אנשים אוהבים סלומון זוהי דרך נוחה לקחת לכל מקום, בית לפיקניק, בילוי עם חברים קופסת שימורים עם טונה, הפתיחה נוחה וקלה. המוצר טעים יש לו מלח אטלנטי שהוא בריא. ואם כבר אוכלים אז שיהיה עם ויטמינים. תהנו מהמוצר.