עמוד הבית » נשארים לחג בימאי – אלכסנדר פיין

נשארים לחג בימאי – אלכסנדר פיין

נשארים_לחג-צילום פוסטר באדיבות Tulip Entertainmen
דרמה מרגשת חדשה מהבימאי המוערך אלכסנדר פיין (אודות שמידט, היורשים) עם פול ג'יאמטי (דרכים צדדיות).

פרופסור במכינה מובחרת בניו אינגלנד נאלץ להישאר בקמפוס במהלך חופשת חג המולד כדי לשמור על קומץ תלמידים שאין להם לאן ללכת.וביחד הם יוצרים משפחה חלופית לחג.  בנסיבות הגורל, נוצר קשר ייחודי בין הפרופסור, תלמיד מבריק עם קשיי התנהגות, והטבחית הראשית אלמנה של בית הספר שאיבדה לאחרונה את בנה במלחמה.

צילום: באדיבות Tulip Entertainment

העלילה ממשיכה להתפתח ולחשוף צדדים נוספים של הדמויות. התלמיד מתגלה כדיכאוני, והפרופסור עוזר לו להגשים חלום ונוסע איתו לבוסטון. עם הטבחית והתפנית שהפרופסור מגלה שיש אביו של הנער קיים אב שהסתיר ממנו, ושהוא מאושפז בבית חולים לחולי נפש והעלילה מתפתחת עם התגלית החדשה.

יוטיוב: באדיבות Tulip Entertainment

העלילה מרתקת ומלאת תפניות לא צפויות. הרבה סודות וגילויים על הדמויות מתחברים זו לזו ובונות יחסי קרבה ואמון. סיפור חיים מורכב לכל דמות. הפרופסור, מתוך רצון טוב לעזור לתלמיד, הפר את כללי האתיקה של בית הספר וגרם שהתלמיד לא יסולק. אף שכוונותיו היו טובות, הפרופסור התנהג באופן לא אתי ועבר על הכללים. וכעת, לאחר שנים רבות של לימוד והוראה בבית הספר, הוא נאלץ לעזוב בגלל מעשה שלקח את הנער לראות את אביו החולה ללא אישור האם.

צילום: באדיבות Tulip Entertainment

זוהי דילמה אתית מעניינת – האם מותר להפר כללים למען טובת התלמיד, או שיש לפעול רק במסגרת הכללים האתיים? ומה קורה כשאדם טוב, כמו הפרופסור, עובר על הכללים ממניעים טובים? זהו מסר יפה על חשיבות הקשר האנושי והדאגה לזולת, במיוחד בזמנים שאנשים רבים חשים בודדים.