עמוד הבית » סדרה טיפוח לגבר

סדרה טיפוח לגבר

צילום יחצ
עד לפני כמה שנים מודעות הגברים למוצרי יופי לא הייתה קיימת. גברים נהגו לחפוף את שיערם עם השמפו המיועד לכל המשפחה.

עם הזמן הצורך בשוק הגברים בתחום הצריכה החל לקבל מענה מקצועי בתחום הלייף סטייל. בין הראשונים לזהות את המגמה והצורך בשימוש  מוצרים איכותיים לסקטור הגברי, היו חיים שיר, איש עסקים, יזם, הבעלים והמנכ"ל של רשת Cent Hair – המרכז למוצרי שיער מקצועיים לטיפוח ופתרון כל בעיות השיער באשר הן, בעל ניסיון וידע של 75 שנה בתחום, ושותפו סער בל, איש עסקים, ומזה 10 שנים מנהל שיווק של מוצרי שיער. השילוב ביניהם הניב את אחת הסדרות שחוללה מהפך בעולם התכשירים המקצועיים והאיכותיים לגבר.

הסדרה החדשה LONDON & BROTHERS BEARDS , פרי פיתוח של 6 שנים, המשווקת בימים אלה ולמראה הגבר המטופח יותר.

נפגשנו עם חיים וסער מתוך רצון ללמוד על איכויות הסדרה החדשה, ומה מבדל אותה ממוצרים אחרים בתחום

האם יש לכם ידע בתחום מוצרי השיער?

"אני דור שלישי בתחום" אומר חיים שיר, "סבי היה מעצב שיער לפני 75 שנה, אבי הלך בדרכו, ואני נולדתי אל תוך הריחות ותכשירים, מכיר ונושם אותם מינקות. לפני 20 שנה הקמתי מפעל לייצור מוצרי שיער מקצועיים לקהל הרחב ושם אנחנו מייצרים את הסדרה LONDON  BROTHERS BEARDS &, ובמקביל הקמתי את Cent Hair – מרכז למוצרי שיער מקצועיים לקהל הרחב, המציע מגוון מוצרים לשיער הן של החברות המובילות בתחום כמו שוורצקופף, לוריאל, פול מיטשל ואחרים שאנחנו משווקים מורשים שלהם, וכן מוצרים בלעדיים שהמפעל מייצר לאלפי מעצבי שיער וחברות שונות בכל רחבי הארץ. עכשיו בשיתוף עם סער בל אשר על השיווק, אנחנו מצעידים את השוק קדימה עם מוצרים איכותיים לגבר".

למה מוצרים לגבר?

"לפני כ-3 שנים זיהינו את הצורך של גברים למוצרים בלעדיים משלהם וזה התחזק עם אופנת הזקנים כשכל הגברים בישראל החלו לגדל זקן ורצו לשמור עליו מסודר, נקי ומריח טוב",, אומר סער, "6 שנים שאנחנו מפתחים את המוצר תוך שימת דגש עיקרית על הריחות והניחוחות, על איכות המרכיבים וייצור מוצר בלעדי עם ריחות גבריים וחזקים.

מה המסר שעומד מאחורי הסדרה?

אנחנו פונים לגבר האורבני סטייל ג'ורג' קלוני, איש עסקים בטוח בעצמו, עם חליפה ועניבה וגם כוס נספרסו ביד. גבר חדש, מודרני שמעכשיו הוא במרכז, כזה שרוצה לשדרג את עצמו בנראות השיער, בעור הפנים ובגוף. הוא רוצה להריח מריחות חזקים שימשכו את הנשים אליו, שיריחו אותו ויבחינו בו. הגבר החדש גאה להשתמש במוצרים המיועדים רק לגבר, עשויים נכון עם הריחות המדויקים לגבר המודרני החדש.

מה מעלותיה וייחודה של סדרה זו?

הסדרה מנגישה לגבר הישראלי החדש את המוצרים האיכותיים ביותר. ב-60 שניות והוא משדרג את המראה למשך כל היום.

צילום יחצ

מה בסדרה?

שמפו, ווקס לשיער, סבון פנים, וסבון לגוף. כולם בריח גברי,המוצרים ללא פרבינים, ללא SLS, וללא מלחים.סבון הפנים נקרא "6+1". 6 יתרונות במוצר אחד. מיוצר ממרכיבים טבעיים בלבד, מרכיבים אנטי בקטריאליים ואנטי אייג'ינג, וויטמינים ומינרלים שונים המתאימים לעור הגברי אשר שומרים ומזינים אותו, ריח חזק שהוא כמו בושם לגוף, ו-12-B למניעת התקרחות. הסבון מנקה בפעולה אחת גם את הפנים, את הזקן, את נקבוביות העור ומזין אותו.

את הווקס לשיער יש למרוח בבוקר והוא יישאר לאורך כל היום וישמור על מראה שיער מסודר וטבעי, וכמובן שמריח למרחקים. השמפו בעל אותו הריח.ולסיום, סבון גוף המשלים את הסדרה ונועד לניקיון הגוף .

צילום יחצ

מה גברים מחפשים במוצר טיפוח?

"לגברים אין הרבה סבלנות, הם רוצים, פשוט, איכותי, ומהיר. פעולה אחת מהירה, ויצאנו לדרך. גבר רוצה למרוח מוצר אחד בבוקר, ולדעת שהוא יראה מיליון דולר עד סוף היום. פעולה פשוטה שתשדרג אותו עד הערב. הוא לא אוהב לקרוא הרבה מלל, מחפש מוצרים עם צבעוניות פשוטה וגברית. גבר רוצה לוק גברי מוקפד שישדר סטייל וירשים ורצוי עם ריח חזק. אלו בדיוק היו הערכים שעליהם ביססנו את הסדרה החדשה לגבר". מסכם סער.

היכן ניתן לרכוש את המוצרים?

מומלץ מאד לרכוש דרך האתר הבלעדי של המותג בלבד, אבל מי שרוצה להריח את מנעד הריחות הגבריים שרקחנו במיוחד עבורו טרם הרכישה, מוזמן להגיע לאחת משתי חנויות לא ניתן לרכוש את הסדרה באתר של Cent Hair.

 

את סדרת  ניתן לרכוש באתר המכירה www.beardsandbrothers.com

בחנויות "סנט הייר",

רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116

תל אביב, כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217

הוספת תגובה

הוספת תגובה