עמוד הבית » מוצרי טיפוח להשלמת שיער בריא

מוצרי טיפוח להשלמת שיער בריא

DAFNI SHINE LINE סרום ומגן חום 70 שח . צילום יחצ
דפני, מברשת להחלקת שיער, הושקה בסוף שנת 5201, והביאה איתה בשורה אמיתית לנשים שמחליקות שיער ועשתה מהפיכה בשוק העולמי. בימים אלו משיק המותג את ה- Shine Line – שיטת מוצרים משלימים, לשיער בריא ומלא ברק, ובכך משלים את המענה המושלם לשיער.

התמחות החברה במברשות להחלקת ועיצוב השיער, המוצרים פותחו בכדי להגן על שיער העובר עיצוב בחום, ומתאימים גם למי שמשתמשת במחליקים ומייבשי שיער.מאחר ואנטי-אייג'ינג' היא כבר אינה נחלת עור הפנים בלבד, אלא שיטת טיפול וגישה חשובה גם בטיפוח וטיפול מקצועי במענה לשיער ולקרקפת, ה- SHINE LINE מבוסס על 3 פטנטים:

Procapil – פרוקפיל – פפטידים עם ויטמינים שהנם העתקים מדויקים של Matrikines הקיימים בעור באופן טבעי,המסוגלים לשקם ולתקן את עור הקרקפת. בקומפלקס הם משולבים עם חומצה לינולאית (חומצת שומן חיונית אומגה 6), שמחסור בה זו גורם לשיער יבש ונשירה. בנוסף תמצית אפיג'נין – עשירה באנטי אוקסידנטים המגנים מנזקי הסביבה היומיומיים. השילוב יוצר תרכובת המשיבה אנרגיה ומעניקה בסיס טוב לשיער, המרצה וחידוש מהשורש ועד לקצוות השיער.

אינקה אינצ'י INCA INCHI – צמח הגדל ביערות האמזונס, ומאגוזיו מפיקים שמן  הנחשב למקור הצומח הטבעי העשיר ביותר של חומצות שומן חיוניות. השמן עשיר נוגדי חמצון, כולל וויטמין E, וכך, משמר לחות מסייעת בשמירה על מראה שיער בריא וקצוות מפוצלים.

קרטק Keratec – תערובת ייחודית הרשומה כפטנט הקוראת תיגר לסימני הגיל. אור השמש, זיהום האוויר, מוצרי עיצוב שיער ומכשור חם, כלור ומים קשים פוגעים בטקסטורת השיער ומותירים אותו חסר חיוניות וברק, שביר ובלתי נשלט לעיצוב. המוצר הנו פטנט המורכב מנגזרת של קרטין, המעניק מעטה מגן על פני השערה, המסייע גם בהזנת השיער לשיפור מראהו והמגע הנעים וגם הגנה לפני שימוש במברשת המחליקה של DAFNI.

Heat ShieldHair Protection Spray– ספריי מגן חום- ספריי האנטי-אוקסידנט להגנה על השיער בעת העיצוב, המאפשר עיצוב מהיר, קל ובטוח יותר. הנוסחה הייחודית לא רק מעניקה ברק, אלא גם מצליחה לרסן את השיער המרדני ביותר למגע חלק ותוך כדי שמירה על השיער לאורך כל תהליך העיצוב.

לשימוש על שיער לח לפני תחילת העיצוב בחום, יש להתיז בצורה אחידה במרחק כ-20 ס"מ מהשיער. מומלץ להניע את הראש תוך כדי התזת המוצר לקבלת פיזור אחיד בכל חלקי השיער.

DAFNI מגן חום 70 שח. צילום יחצ

מחיר: 69.9 ₪

תכולה: 120 מ"ל

Bio-Repair Hair Serum – סרום לגמישות וברק- למגע ונראות מושלמים לשיער, דפני מציגה סרום משקם, בנוסחה לשיפור מראה קצוות מפוצלים, המקלה על העיצוב, ומעניקה ברק ולחות, למראה בריא ומגע רך ונעים.לשימוש על הקצוות בלבד

DAFNI סרום 70 שח. צילום יחצ

מחיר: 69.9 ₪

מכיל: 120 מ"ל

המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער, ואינם מכילים פארבנים, סולפט, וזלין, בשמים ופראפין, ולא נוסו על בעלי חיים.

מבצע השקה:

20% הנחה על ה- SHINE LINE

ו- 30% הנחה על המברשות החשמליות

בין התאריכים 26.8.21 ועד ה- 16.9.21

ניתן להשיג ברשת ובאתר הסופרפארם, טרמינל איקס וגילטי

 נסיינית המערכת: כיום מרבית הנערות והנשים עוברות תהליך החלקה או לחילופין עושות פאנים או סלסול, חשוב מאוד לפני שמתחילים לייבש את השיער לשים ספריי על השיער בכדי להגן עליו מחום המכשירים על מנת לא ליצור פיצול ושבירת השיער ולאחר הפן למרוח סרום לקצוות השיער נראה בריא מבריק ומושלם.

הוספת תגובה

הוספת תגובה