עמוד הבית » סדרת אולטרסול להגנה מפני השמש

סדרת אולטרסול להגנה מפני השמש

ד''ר פישר אולטרסול ספורט מקס קרם פנים לספורט ימי, צילום: יעל האן
בפתחנו עונת הקיץ עם ניחוחות של החופש הגדול שקרב בצעדים ענקיים עמה החשיפה לשמש, טיולים, בריכות ויש צורך כמידי שנה להגן על עצמנו ועל בני משפחתנו מנזקי השמש.

אנחנו כבר יודעים שהשמש עלולה לגרום לנזקים בעור בטווח הקצר ובטווח הארוך. ובכדי להעניק לעור הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, ולשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך , ד"ר פישר מציעה חידושים בתחום ההגנה משמש תחת אולטרסול.

אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי SPF50+

תחום הספורט הימי צובר תאוצה בשנים האחרונות ורבים מתעניינים יותר ויותר בתחומי גלישת גלים, סאפ, גלשני רוח, טריאתלון ושחיה בים. על מנת לתת מענה אופטימלי לכל צורך, משיק המותג את אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי להגנה רחבה וגבוהה מאוד SPF50+ להגנה מקרני UVA ו-UVB ולסיוע בהגנה מפני קרינת ה-IR. הקרם עמיד מאוד במים ובעל מסנני קרינה מינרליים בלבד, מעניק לחות ל-24 שעות, מכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ומועשר בפרו ויטמין B5 ללחות וריכוך העור.היפואלרגני, סנסיטיב, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אוקסיבנזון.

תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.

אולטרסול שמני הגנה בעלי מקדם הגנה SPF20

במהלך חודשי הקיץ, יש המעדיפים למרוח על גופם שמני הגנה מהשמש,  כדי להעניק לעור מראה מבריק וזוהר. לשם כך פיתחו המעבדות את סדרת אולטרסול שמני הגנה בעלי מקדם הגנה SPF20. השמנים מעניקים מראה עור זוהר ומלא ברק ולחות ל-24 שעות, בשילוב עם הגנה מהשמש. המוצרים בעלי פורמולה מתקדמת להגנה מקרני UVA ו-UVB ומועשרים בוויטמין E, אנטי אוקסידנט, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא.

הסדרה כוללת שמן קוקוס, שמן אגוזים ושמן גזר המגיעים בניחוחות מרגיעים. המוצרים עמידים מאוד במים, אינם מכילים פראבנים ועברו בדיקות דרמטולוגית וסנסיטיב המעידה על התאמה לעור רגיש. הסדרת מוצעת בבקבוקי ספריי נוחים מאוד לשימוש.

תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪.

סדרת אולטרסול MED :

החשיפה לשמש גורמת לנזקים גם שעות רבות לאחר החשיפה: סדרת אולטרסול MED פותחה במעבדות המחקר במיוחד לעור רגיש, בעלת קונספט ייחודי של הגנה יומיומית חיונית ומשלימה (24/7) מפני נזקי השמש. הסדרה כוללת שילוב של מוצרים לעור רגיש להגנה גבוהה מאוד SPF50+ בזמן החשיפה לשמש, וקרם פנים משקם ייחודי המסייע בהגנה הטבעית של העור ובטיפול בנזקים הממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים, סנסטיב, ללא פראבנים, ללא בושם, ללא מרכיבים מהחי ולא נוסו על בע"ח.

ד"ר פישר אולטרסול מד – סדרה צילום: יעל האן

בסדרה ארבעה מוצרים להגנה בזמן החשיפה לשמש Protect & Calm: תחליב גוף, ספריי שקוף, קרם פנים מועשר בלחות וקרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים, כולם מעניקים הגנה גבוהה מקרינת השמש +50SPF, הגנה מקרני UVA ו-UVB  ומכילים קומפלקס ייחודי של רכיבים אקטיביים להרגעת העור. בנוסף, הסדרה כוללת קרם פנים Repair המיועד לשימוש לאחר החשיפה לשמש-  לאחר החשיפה לשמש קיים חלון הזדמנויות קצר בו הגוף נלחם על מנת שנזקי השמש לא יתקבעו ב-DNA. קרם פנים Repair הייחודי הינו קרם משקם עוצמתי המסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש.

ד"ר פישר ממליץ:

הדרכים הנכונות להגנה מהשמש:

  1. יש למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד ויעיל.  יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים. לשם המחשה של הכמות המומלצת, כדי לקבל כיסוי טוב יש להשתמש בכ-7 כפיות של תכשיר הגנה (פנים וצוואר 1 כפית, ידיים 1 כפית לכל יד, גב וכתפיים 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, רגליים 1 כפית לכל רגל).
  2. את פעולת המריחה בתכשיר ההגנה יש לבצע כ- 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש, באופן אחיד, בשכבה מספקת עד לכיסוי מלא.
  3. חשוב מאוד לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית.
  4. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.

ד"ר פישר אולטרסול הינו מותג ההגנה משמש מס' 1 בישראל הנמצא בחזית הפיתוח המדעי של תחום ההגנה משמש. מעבדות המחקר והפיתוח של תשלובת בעלות מומחיות של למעלה מ-40 שנה בתחום הפוטו-ביולוגיה וממשיכות להוביל ולחדש מדי שנה את תחום ההגנה משמש תוך יישום תקנים מהמחמירים ביותר בעולם בשילוב טכנולוגיות מתקדמות מסוגן.

נסיינית המערכת: מאחלת לכולכם קיץ מהנה שמרו על גופכם התמרחו בקרם הגנה שהוכח מדעית.

הוספת תגובה

הוספת תגובה