עמוד הבית » סלטי מעדניה פרמיום, דגני בוקר בון בון

סלטי מעדניה פרמיום, דגני בוקר בון בון

המעדניה של צבר, צילום: סטודיו אסם
צבר יוצאת בבשורה קולינרית חדשה ומשיקה את "המעדנייה של צבר" לראשונה, סדרת גבינות עם ירקות קלויים. "המעדנייה של צבר" מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה

ממרחי הגבינות של "צבר"

פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור, שפיתחה גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם, המשתלבות באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים. מחלבת כפר תבור הפועלת משנת 2002 , מייצרת ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות כגון: צהובות וקשות, גבינות מוצרלה, שמנת, ריקוטה, גבינות לבנות, מלוחות ועוד.

בשלב הראשון תשיק צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, משיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.

נסיינית המערכת: בכדי באמת לסקור מוצרי סלט אני אוהבת אותם עם לחם, חתחתי לכם מחמצת פתחתי את הסלטים, למען הסר ספק ביקשתי מבני הגדול שיטעם עימי מאחר והוא אוהב חריף ואני את השאר טעמתי את הלבנה עם החצילים, כמות החצילים הייתה מכובדת מעושנת כמו שאני אוהבת אך, לא להכינה בבית לבד הלבנה סמיכה ויש בה חמוציות מדויקת בשילוב לחם זה מנצח. בני שעולמו הקולינרי חריף אמר שהסלטים מורגש בהם החריפות. את הפסטו המושלם טעמתי עם המחמצת וזיתים יוונים קצת אוזו ליד. טעים בחך. אני רוצה לשבח שהצנצנות הקטנות של פסטו והעגבניות הן אטומות כאשר פותחים את המכסה, טריות המוצר וכן. אומר שטעים שינוי ממש משמעותי בחברה. אהבתי מאוד.

דגני הבוקר Monday

סדרת דגני בוקר חדשה, באיכות פרמיום: Bon&Bon. הסדרה כוללת ארבעה טעמים: נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח. הייחודיות של החברה  מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. ניתן להכנס לאתר החברה דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.

סדרה מיוצרת על ידי ראלקורפ. הנחשבת ליצרנית הדגנים השלישית בגודלה בעולם. בכוונת החברה להביא בשורה חדשה, צרכנית וחברתית, בשוק דגני הבוקר.

סדרת דגני בוקר בון-בון של חברת מאנדיי צילום: ברייט מיתוג ושיווק

דגנים ישווקו לרשתות המזון ברחבי הארץ על ידי ר.ב.דגנים וילוו במבצעי השקה מיוחדים.

נסיינית המערכת: דגני בוקר מחליף את ארוחת הבוקר הקובנציונלית ויש בו ערכים תזונתיים המספקים את כמות המזון שהגוף צורך לפתיחת היום. הדגנים בטעמים שונים מכל הדגנים שאכלתי חשיבה קולינרית יצירתית ומעניינת. שמזגתי בקערות לילדיי הבוגרים השקט נישא באוויר עשה רושם שטעים מאוד ואכן הצדק היה עימי. הבראוניז והנוגט חוסל ודאגנו לשים במיכל הקרטון לאיסוף פסולות. קשה לעמוד בפיתוי של אריזת הדגנים פתוחה. תכל'ס עומד בהבטחה.