עמוד הבית » סדרת חטיפי החלבון, קפה טורכי, קראנץ' בראוני שוקולד

סדרת חטיפי החלבון, קפה טורכי, קראנץ' בראוני שוקולד

צילום: קרדיו סטודיו שטראוס
מוצרים חדשים שיספקו את המנה היומית של אנרגיה טבעית.

סדרת חטיפי חלבון – PRO

חברת שטראוס משיקה סדרת חטיפי חלבון. לראשונה, PRO, מותג החלבון המוביל את הקטגוריה במקרר, מתרחב לעולם חטיפי החלבון עם שלושה טעמים מפנקים:

  • חטיף חלבון בטעם קרמל עם ציפוי בטעם שוקולד חלב ואגוזי לוז : 20 ג' חלבון.
  • חטיף חלבון עם עוגיות קקאו וציפוי בטעם שוקולד לבן המגיע ב-2 גדלים: 17 ג' ו-25 ג' חלבון.
  • חטיף חלבון בטעם טריקולד: 27 ג' חלבון.

לסדרת חטיפי PRO מרקם רך וייחודי וטעמים מפנקים המותאמים לחך של הצרכנים הישראלים. החטיפים מושקים בשני פורמטים שונים – חטיף 60 גר'  וחטיף 90 גר' המחולק לשניים באריזה אחת – פורמט המאפשר צריכה של כמות חלבון גבוהה בשתי פעימות במהלך היום.

צילום: קרדיו סטודיו שטראוס

כשרות: מאור הכשרות

אלרגנים – מכיל: חיטה- גלוטן, חלב, אגוזים (לוז) סויה. עלול להכיל: שיבולת שועל- גלוטן, בוטנים, אגוזים ( שקד, קשיו), ביצים.

נסיין המערכת: חטיף חלבון בריא הוא חלק משמעותי מאורח חיים בריא, משביע ומפחית תחושת רעב. עוזר להימנע מאכילת יתר, לווסת רמות הסוכר בדם חיוני לתפקוד מערכת החיסון תורם המון לבריאות. טעים. אהבתי.

קפה טורקי במהדורה ללוחמים

קפה טורקי  של עלית משיק מהדורה מיוחדת למלחמה של אריזות  קפה עם אמירות מחברות ומאחדות. בחברה החליטו לגייס את הקפה האהוב  כל כך על החיילים, ואת השם טורקי על גבי אריזות הקפה האהוב, יחליפו מגוון משפטים, ביניהם: עם ישראל חי, דור הניצחון, אין לנו ארץ אחרת וחזקים ביחד.  כבר מעל ל- 60 שנה קפה טורקי הוא הקפה הכי ישראלי שיש, בימי שגרה ובימי מלחמה,  הקפה המיוצר במפעל קפה עלית בעיר לוד  קרוי על שם אופן הקלייה שלו.

צילום: סטודיו שטראוס

נסיין המערכת: הכי טעים והכי ישראלי.

דגני בוקר קראנץ' בראוני שוקולד 

אסם נסטלה בישראל משיקה מוצר חדש בסדרת הדגנים האהובים בטעם שוקולדי ובמרקם קרנצ'י במיוחד – דגני בוקר קראנץ' בטעם בראוניז שוקולד.קראנץ' בראוני החדש מספק לצרכן את הטעם האהוב של בראוני שוקולד, במרקם פריך וקראנצ'י, לנשנוש בכל שעה ביום ובערב.

אסם נסטלה בישראל מוצר חדש בסדרת הדגנים האהובים בטעם שוקולדי ובמרקם קרנצ'י במיוחד – דגני בוקר קראנץ' בטעם בראוניז שוקולד. ראנץ' בראוני החדש מספק לצרכן את הטעם האהוב של בראוני שוקולד, במרקם פריך וקראנצ'י, לנשנוש בכל שעה ביום ובערב.

צילום: סטודיו אסם

 כשרות:  OU, רבנות ראשית לישראל, חלבי (אבקת חלב נוכרי). ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיין המערכת: אכילת דגני בוקר מספקות אנרגיה לכל היום, מכיל סיבים תזונתיים, תחושת שובע, ויטמינים ומינרלים. נוחים לאכילה, טעימים, משביעים. תזונה בריאה. הדגנים קראנצ'ים, פריכים.